18.05.2015  |  EL  |  Arbejdsredskaber

Automatisk fakturakontrol sparer installatørerne store summer på deres materialekøb

Indhold fra partner Hvad er dette?

Virksomheden Finn L. & Davidsen har på blot et enkelt projekt allerede sparet 140.000kr. med KlarPris fakturakontrol.

Hvem kontrollerer dine fakturaer?

KlarPris lancerer automatisk fakturakontrol 

  • Automatisk fakturakontrol vil give installatøren sikkerhed for, at de bliver faktureret korrekt hver gang.
  • Alle gældende rabataftaler bliver automatisk tjekket på fakturaen og vil vise installatøren, hvis der findes fejl.
  • Med et enkelt klik har du en rapport med alle fejl-fakturaer pr. grossist, lige til at videresende til din sælger hos grossisten.

Book en gratis demo her 
- Måske de bedste 15minutter du har investeret i din forretning.
Eller ring til os på: 71995420

- Og se hvor let du kan spare tid og penge med automatisk fakturakontrol.

Allerede sparet 140.000kr. med fakturakontrol
”Efter vi er begyndt at benytte KlarPris fakturakontrol, har vi allerede fundet en difference på 140.000kr. Med KlarPris er systematikken i fakturakontrollen så forenklet, at vi føler os trygge ved at sætte vores bogholder til at styre fakturakontrollen på det årlige materialeindkøb på 30 millioner kroner.”
Lasse Houengaard, Finn L. & Davidsen A/S

Læs hele kundecasen her
 

Forskellige rabataftaler på flere projekter
I KlarPris kan du oprette flere projekter med forskellige rabataftaler.
Med et enkelt klik kan du skifte overblik fra projekt til projekt. Flere rabataftaler virker også ifm. fakturakontrol.
KlarPris Prissammenligning og fakturakontrol er nemt for enhver at bruge, du sparer tid på indkøbsprocessen og fakturakontrol – Og har fuld automatisk overblik over dine projekter og indkøb.

- I dag benytter over 300 installatører KlarPris

Vores mål er at give det mest dækkende overblik af markedet og hjælpe dig med at sammenligne produkter, priser og forhandlere i et upartisk miljø.

KlarPris har kunder fra den mindre installatør til større koncerner – vores optimering af virksomhedens indkøb sammenholdt med automation af interne processer, er både den nemmeste og hurtigste vej til en bedre bundlinje.

Læs evt. også denne artikel fra installatør.dk:

Mindre håndværksvirksomheder slås med fejlfakturaer

Hele 83 procent af virksomhederne inden for byggeri og anlæg oplever at modtage fakturaer med fejl, viser en ny undersøgelse. Det er særligt et problem for små byggevirksomheder – og løsningen hedder digitalisering, lyder det fra forsker på området.

Læs artiklen fra installatør.dk her

Tags: KlarPris A/S

Mere fra KlarPris A/S

KlarPris A/S

http://www.klarpris.dk/

KlarPris samler leverandørerne ét sted, så du får det fulde overblik over markedet. Derfor sparer du både tid og ressourcer, når du handler via markedspladsen. Få dine leverandører samlet ét sted, så du ikke skal besøge flere hjemmesider, hver gang du handler. Se alt i netto-priser med markedets smarteste indk…

Se virksomhedsprofil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere