BedreBolig bliver markedsført landsdækkende
I næste uge søsætter Energistyrelsen en landsdækkende kampagne for BedreBolig-ordningen, der skal fremme energirenovering.
BedreBolig-ordningen bliver fra næste uge markedsført i hele Danmark. Ordningen skal gøre det nemmere for boligejerne at energirenovere og tænke energiforbedringer med, når de ønsker at sætte deres bolig i stand.
BedreBolig er indtil nu blevet testet i ni kommuner og markedsføres altså nu landsdækkende blandt andet gennem tv-spots.
I vores markedsføringskampagne fokuserer vi på den værdi, energirenovering og BedreBolig kan give boligejere i form af bedre komfort og lavere energiregninger. Hidtil har ordningen været testet i ni kommuner - med den brede markedsføringskampagne vil vi nu nå ud til hele landet og håber at skabe interesse for ordningen, fortæller Hanne Lind Mortensen, der er chefkonsulent i Energistyrelsen.
Skal motivere til energirenovering
Kampagnen løber frem til 2016 og sætter fokus på muligheden for at få en bolig med øget komfort og bedre indeklima kombineret med en mindre varmeregning.
Parallelt med den brede markedsføring vil trykte og digitale medier bringe artikler og cases, som kan øge motivationen for energirenovering blandt boligejerne.
Som installatør kan man få glæde af BedreBolig-ordningen ved at uddanne sig til BedreBolig-rådgiver. Læs mere her.
-LA