08.01.2018  |  VVS  |  Branchen

Behandl andre, som du selv vil behandles, mester!

Indhold fra partner Hvad er dette?

Takt og tone er ikke kun god bordskik – men også læren om kundepleje og om, hvordan man begår sig, når man er ude i marken.

Har du tænkt over den klassiske regel: behandl andre, som du selv vil behandles.

Det er ikke altid noget, det er let at efterleve i en travl hverdag - men sørg alligevel altid for: 


1) At kunden får den samme service og respekt, som du gerne selv vil have. 


2) At være ærlig og realistisk om dine ydelser og begrænsninger. Hver kundes problem er ’unikt’ og kunden føler i den givne situation, at problemet er KÆMPE stort. Her er det vigtigt at være realistisk og forstående overfor kundens problem. 


3) At møde kunden med et smil. Det er uomtvisteligt, at du kommer længere med andre mennesker, når du møder dem med et smil. 


4) At udstråle imødekommenhed! Dine kunder kan mærke, hvordan du har det med at være sammen med dem – dit kropssprog afslører dig. Hav et åbent kropsprog, smil og hav øjenkontakt. På den måde viser du dine kunder, at du er imødekommende, at du forstår dem og at de vil blive hørt.


Så selvom det er en simpel ting, som man ikke altid tænker over,  så husk at have øje for dit kropssprog! Det siger mere end du tror. Og  en god start på et kundeforløb er første skridt til en tilfreds kunde. Og så er det jo også meget sjovere for dig!

Mere fra Minuba ApS

Minuba ApS

minuba.dk

Er du klar til at effektivisere din virksomhed? Skab overblik, brug dine ressourcer effektivt, spar tid og tjen penge - med elektronisk sags- og ordrestyring! Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder. Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får overblik over virksomhedens opgav…

Se virksomhedsprofil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere