Behandl andre, som du selv vil behandles, mester!

Takt og tone er ikke kun god bordskik – men også læren om kundepleje og om, hvordan man begår sig, når man er ude i marken.

Har du tænkt over den klassiske regel: behandl andre, som du selv vil behandles.

Det er ikke altid noget, det er let at efterleve i en travl hverdag - men sørg alligevel altid for: 

  1. At kunden får den samme service og respekt, som du gerne selv vil have. 
  2. At være ærlig og realistisk om dine ydelser og begrænsninger. Hver kundes problem er ’unikt’ og kunden føler i den givne situation, at problemet er KÆMPE stort. Her er det vigtigt at være realistisk og forstående overfor kundens problem. 
  3. At møde kunden med et smil. Det er uomtvisteligt, at du kommer længere med andre mennesker, når du møder dem med et smil. 
  4. At udstråle imødekommenhed! Dine kunder kan mærke, hvordan du har det med at være sammen med dem – dit kropssprog afslører dig. Hav et åbent kropsprog, smil og hav øjenkontakt. På den måde viser du dine kunder, at du er imødekommende, at du forstår dem og at de vil blive hørt.


Så selvom det er en simpel ting, som man ikke altid tænker over,  så husk at have øje for dit kropssprog! Det siger mere end du tror. Og  en god start på et kundeforløb er første skridt til en tilfreds kunde. Og så er det jo også meget sjovere for dig!

Minuba laver professionel sagsstyring til den professionelle håndværker. Med online sagsstyring fra Minuba, får du mere overskud - både i hverdagen, og på bundlinjen! Prøv gratis i 30 dage her.

30.10.2019Minuba ApS

Sponseret

Minuba sponsorerer DM i Skills 2020

24.06.2019Minuba ApS

Sponseret

5 arbejdsdage og ordren var godkendt!

10.04.2019Minuba ApS

Sponseret

Minuba var medsponsor til DM i Skills for anden gang

08.03.2019Minuba ApS

Sponseret

Messetilbud med finansieringsmulighed gjorde udslaget

11.10.2018Minuba ApS

Sponseret

Arnum El har fået styr på svendenes timer med Minuba

04.10.2018Minuba ApS

Sponseret

Vil du vide, hvordan du kan effektivisere driften af din virksomhed? Så se med her