Bravida styrker partnerskabet med Brøndby IF
Ønsket om mere synlighed udadtil og personalepleje indadtil får Bravida til at øge engagementet i Brøndby IF og blive Euro Partner.
Installations- og service virksomheden Bravida Danmark øger sit engagement i fodboldklubben Brøndby IF og bliver Euro Partner, skriver klubben på sin hjemmeside.
Bravida Region Øst, der fysisk holder til i Brøndby Kommune, har i mere end 25 år været en del af klubben som sponsor og partner. Nu har afdelingen valgt at styrke partnerskabet for at opnå to konkrete mål:
Vi er meget tilfredse med vores hidtidige partnerskab, hvor vi har kunnet mærke synligheden. Den vil vi gerne øge nu også gerne på tv, fordi vi mangler medarbejdere, siger Søren Raun Frahm, direktør i Region Øst i Bravida, og fortsætter:
( ) det, vi køber os ind i med en partneraftale i Brøndby IF, er også med til at give vores medarbejdere nogle muligheder for gode oplevelser. Der er stor interesse omkring billetter til Brøndby Stadion. Så de to grunde er helt præcis: Synlighed udadtil og personale- og kundepleje indadtil.
Læs også: RUC opnår markante besparelser gennem energirenovering
Hos Brøndby IF glæder man sig også over det opgraderede partnerskab:
Det betyder meget for os, at vores eksisterende partnere er tilfredse i partnerskabet med Brøndby IF, og det er Bravida Danmark i en sådan grad, at de har valgt at træde op blandt de største partnere herude, siger Brøndby IFs adm. direktør Jesper Jørgensen.
Læs også: Solar gør forretningen mere digital
Det understreger endnu en gang, at strategi 6.4 har givet os et skub i den rigtige retning, for her er tilfredshed i partnerskaberne et af vores pejlemærker, tilføjer direktøren.
-CHM