Lemvigh-Müller og Trefor vil sikre tilskud til slutbrugerne
Et samarbejde mellem Lemvigh-Müller og energiselskabet Trefor skal sikre et kontant tilskud til de private, der vil investere i miljøvenlige opvarmningsformer.
Lemvigh-Müller og energiselskabet Trefor har indgået en samarbejdsaftale, der skal sikre tilskud til private, der investerer i miljøvenlige opvarmningsformer.
Aftalen mellem de to virksomheder betyder, at kunderne vil få en mere overskuelig og mere tilgængelig oversigt over de tilskudsmuligheder, som private kan benytte sig af ved energieffektiv udskiftning af opvarmningsformen i boligen eller sommerhuset.
For Lemvigh-Müller betyder den nye samarbejdsaftale, at vi sammen med salget af energirigtige produkter, kan tilbyde vores kunder en enkel og attraktiv løsning på formidling af energitilskud til slutbrugeren. Det er ligeledes en aftale, som godt supplerer Lemvigh-Müllers NyEnergi centre, der generelt understøtter den tekniske branches arbejde omkring energirigtig løsninger og energirenovering, siger Morten Trolle, administrerende direktør i Lemvigh-Müller.
Besparelser for kunden
Samarbejdet mellem Lemvigh-Müller og Trefor skal altså sikre, at kunderne i samarbejde med deres installatør kan vælge den rigtige løsning og samtidig sikre, at tilskuddet udbetales til kunden på en nem og enkel måde.
I Trefor har vi miljø og klima meget højt på dagsordenen, og via vores samarbejde med Lemvigh-Müller, fortsætter vi vores store engagement med at nå de stigende mål for nedbringelse af CO2 udledningen. Vi hilser alle initiativer, der kan hjælpe med at nå de grønne målsætninger, velkommen, og vi ser frem til at udvikle samarbejdet endnu mere, siger Knud Steen Larsen, administrerende direktør i Trefor.
Læs også: Brødrene Dahl støtter særligt udvalgte installatører
Stigende interesse for energiforbedringer
Hos Trefor oplever de en stigende interesse fra private boligejere, der ønsker at forbedre økonomien i deres boliger ved hjælp af energiforbedringer og energirenoveringer. I de senere år har interessen særligt drejet sig om ændring af opvarmningsformen.
Vi har dagligt medarbejdere klar ved telefonerne, der har som opgave at hjælpe og rådgive private boligejere, der har spørgsmål vedrørende energiforbedringer til boligen, og der er rigtig mange, der bliver positivt overraskede, når vi hjælper med at beregne den fremtidige energiøkonomi, siger Preben Guldbrandt Schioldan, key account manager hos Trefor Energi.
-SSM