Nyt kompetencecenter skal styrke Geberit
Geberit har slået dørene op for et nyt kunde- og kompetencecenter i det nyetablerede hovedsæde i Lystrup, hvor showroom kombineres med kurser og uddannelsesforløb.
Geberit har slået dørene op for et nyt kunde- og kompetencecenter i det nyetablerede hovedsæde i Lystrup, hvor showroom kombineres med kurser og uddannelsesforløb. Formålet er et professionelt forum for viden og sparring inden for vvs-installationer.
Hovedsædets nye kompetencecenter skal være med til at styrke Geberits position på markedet inden for installationssystemer. Samtidig forventer virksomheden at indgå i yderligere sparring med aktører inden for forsynings- og afløbssystemer, hvor rådgivning om for eksempel korrosion, sikkerhed og hygiejne i rør er vejen frem.
Vi er i en branche, der de seneste år har mærket presset fra krisen, men samtidig oplever vi en stor efterspørgsel på den erfaring, som Geberit har bygget op gennem mange år. I samarbejde med branchens aktører kan vi tilbyde de mest optimale bygningsinstallationer, hvad angår både økonomi og teknik, siger Bent Knudsen, landechef for Geberit Danmark.
Virksomheden havde i første halvår af 2010 en omsætning på 5,8 mia. danske kroner, hvilket var en stigning på 4,8 procent i forhold til året før. I samme periode steg medarbejderstaben 3,7 procent. - MS