Panasonic opruster på kølefronten
Panasonic vil udvide sine aktiviteter inden for køleløsninger på det danske marked. For der er grobund for vækst - både i industrien og detailbranchen.
Den japanske teknologivirksomhed Panasonic opruster nu sine aktiviteter inden for køleløsninger på det danske marked. For der er tale om en lukrativ og voksende forretning for Panasonic, som forudser en fortsat vækst i Danmark.
Selvom vi har vækstet kraftigt på industrien de seneste år, viser vores temperaturmålinger, at der fortsat er et brandvarmt potentiale for at udbrede kendskabet til vores energibesparende og miljøbeskyttende løsninger i Norden, siger Jakob Elvstrøm Bærholm, key account manager hos Panasonic Heating and Cooling Danmark. Han forklarer, at virksomheden derfor vil prøve at øge salget til både detailbranchen og industrien.
Læs også: Salget af intelligente termostater stiger kraftigt
Miljørigtig teknologi
Det skal dog ske i en miljørigtig kontekst, da virksomheden ønsker at være den grønneste i teknologifeltet, når den om tre år fejrer sit 100-årsjubilæum.
Hos Panasonic er vores mål at bidrage til grønnere løsninger. Det gavner os alle sammen. I løbet af de næste par måneder vil vi introducere en række nye initiativer på det danske marked, som i fremtiden vil gøre det nemmere for vores kunder at sætte et grønnere aftryk, siger Jakob Elvstrøm Bærholm.
Læs også: Køleanlæg leverer fjernvarme til Bjerringbro
Udover at skærpe den grønne profil vil han søge at gøre relationen til danske kunder endnu bedre blandt andet ved at oprette det såkaldte Panasonic Pro Partners, der er et særligt tilbud for virksomhedens vigtigste kunder.
-JPN