Sanitetsproducent afholder virtuel messe
Villeroy & Boch Danmark vil igen præsentere sine nyheder på en virtuel udstilling på nettet.
Villeroy & Boch Danmark, der producerer badeværelsesudstyr, vil gentage successen med at åbne en virtuel messe med trends og nyheder fra mærkerne Villeroy & Boch og Gustavsberg.
I 2013 valgte virksomheden som et forsøg at lave messesiden vandogbad.com som en messe på nettet i stedet for at udstille på den traditionelle fysiske VVS-messe i Odense.
Forsøget resulterede i langt flere seriøse henvendelser, end virksomheden tidligere har opnået på den fysiske messe.
Vi har besluttet at gentage succesen her i april 2015, fordi det har vist sig, at denne form for udstilling passer godt til vores professionelle kunders travle hverdag. Den gør det nemt og bekvemt for vores samarbejdspartnere blandt VVS-installatører, projekterende, grossister og indkøbere at få et hurtigt overblik over de førende trends og nyheder, siger pr-og marketingsmanager Pernille Myers fra Villeroy & Boch Danmark.
Læs også: VVS'15 er fuldt booket
Åbent 24/7
Den virtuelle messe har åbent hele døgnet i perioden 20. til 30. april. Her kan kunderne se film og gå på opdagelse i de mere end 20 produktnyheder, som Villeroy & Boch Danmark lancerer i år fra både Villeroy & Boch og Gustavsberg.
-SSM