06.02.2017  |  EL  |  Virksomhedsdrift

Case: Schlæger & Andersen bruger Minuba og e-conomic

Indhold fra partner Hvad er dette?

"Efter at vi har fået IT-værktøjerne Minuba og e-conomic, er driften af vores virksomhed blevet meget nemmere!"

Martin fra Schlæger & Andersen viser hvor nemt det er at bruge Minuba og e-conomic på farten

”Efter at vi har fået IT-værktøjerne Minuba og e-conomic, er driften af vores virksomhed blevet meget nemmere! Vores leverandørfakturaer bliver automatisk overført til sager, samt automatisk bogført i e-conomic, efter godkendelse af teamlederen. Vores folk på kontoret har fået det fulde overblik over alle firmaets opgaver med Minuba og vi har fået nemmere ved at planlægge firmaets forskellige aktiviteter. Mens folkene i marken har fået en nemmere og mere fleksibel hverdag, hvor de nemt og hurtigt kan registrerer deres timer. Med Minuba kan de afslutte deres sager fra bilen – allerede inden de kører hjem. Med Minuba og e-conomic har vi forbedret vores likviditet og effektivitet og driver en professionel virksomhed med glade kunder.".

Sådan sagde Frank Nylander fra Schlæger & Andersen da vi spurgte ham om hvad Minuba og e-conomic har betydet for driften af hans virksomhed. Lige nu kan du som Minuba-kunde få flyttet din åbningsbalance, kundekartotek og kontoplan HELT GRATIS, uanset hvilket system du bruger i dag! https://www.e-conomic.dk/forhandlere/minuba1

Mere fra Minuba ApS

Minuba ApS

minuba.dk

Minuba er et online ordre- og sagsstyringsprogram, der er skabt til at give bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet i alle arbejdsprocesser – fra første kundekontakt til sidste faktura.

Se virksomhedsprofil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere