02.02.2015  |  EL  |  Virksomhedsdrift

Schneider Electric ændrer strategi på sikringsområdet

Elektronikkoncernen Schneider Electric vil fremover sælge sine sikringsløsninger gennem danske grossister. Det skal gøre produkterne mere tilgængelige for installatører og fagfolk.

Schneider Electric ændrer sin strategi for produkter og løsninger inden for adgangskontrol og tyverialarmer, så de nu bliver forhandlet gennem de danske grossister. Målet er, at ændringen skal skabe øget omsætning gøre produkterne mere tilgængelige for installatører og fagfolk i markedet.

Læs også: Schneider genoptager salg af Fuga-lampeudtag

Annonce: (Artiklen fortsætter efter annoncen)

Virksomheden sælger allerede sine brandløsninger gennem de danske grossister, og fremover vil Schneider Electrics adgangskontrol og tyverialarmer så blive solgt på samme måde.

”Vi har i forvejen et godt samarbejde med grossisterne inden for vores ESMI-brandløsninger, og det vil vi nu udnytte til at få skabt øget opmærksomhed og større markedspenetrering for produkter og løsninger inden for adgangskontrol samt tyverialarmering", siger David Neville, der er produktchef for brand- og sikring i Schneider Electric Danmark, og fortsætter:

Læs også: Schneider Electric satser på energilagring

”Forventningen er, at vi med den nye kanalstrategi kan ramme endnu bredere i det danske marked med vores kendte ESMI-løsninger inden for AIA, ADK og ABA. Som vi ser det, kan vi med vores integrerede løsninger lukke et hul i det danske marked”. 

-SSM

Mere fra Sarah

Sarah Meier

  • Horisont Gruppen a/s
Se profil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere