23.03.2015  |  EL  |  Virksomhedsdrift

Solar Danmark opsiger marketingchefen

Morten Borup, der har været marketing- og konceptchef i Solar Danmark gennem syv år, er blevet opsagt og erstattes af tidligere Saint-Gobain-chef.

Solar Danmark har opsagt samarbejdet med marketing- og konceptchef Morten Borup efter gensidig overenskomst. Det fremgår af en informationsskrivelse, som Solar Danmark har sendt ud til sine samarbejdspartnere.

”Vi er i gang med at redefinere vores position i markedet og transformere os fra ”no. 1 in technical wholesale” til en ”Sourcing og Services” virksomhed. I den forbindelse er det nødvendigt med nye kompetencer og øjne ombord, og vi er kommet til den konklusion, sammen med Morten Borup, at vores veje skulle skilles”, skriver markedsdirektør i Solar Danmark Peter Pedersen.

Annonce: (Artiklen fortsætter efter annoncen)

Ny mand på posten som marketing- og konceptchef er Rico Priésner. Rico Priésner har de sidste 24 måneder arbejdet som konsulent med fokus på digital udvikling af forretnings- og marketingstrategi hos Grundfos og MT Højgaard Group.

Rico Priésner er tidligere marketingchef hos Saint-Gobain Distribution Denmark og før det Brand & Marketing Manager hos DONG Energy. Ligeledes har Rico i en lang periode arbejdet som Account Manager og Strategisk Planner i bureau-verdenen (Ogilvy & Mather, BBDO og Publicis).

-LA

Mere fra Lasse

Lasse Andersen

  • Horisont Gruppen a/s
Se profil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere