Indhold fra partner Hvad er dette?
Gør det daglige administrationsarbejde nemt og digitalt
Gør din hverdag nemmere med 360 grader digital administration
Tid er en af de vigtigste ressourcer i enhver bygge- og anlægsvirksomhed, og den daglige administration kan hurtigt blive en tung og tidskrævende proces.
Vælg en integration mellem flere systemer og opnå store fordele
iKontrol, Intempus, ProLøn og e-conomic har indgået et samarbejde for at give bygge- og anlægsbranchen de mest optimale betingelser for at optimere deres processer ifm. administration i virksomheden. Ved at kombinere de forskellige systemer får du en digital løsning, der samler det bedste fra alle verdener.
Se eller gense webinaret fra dne 16.april her.
Webinar: 360 grader digital administration
iKontrol, Intempus, ProLøn og e-conomic har i samarbejde afholdt et fælles webinar, hvor vi fokuserer på, hvordan du kan få en 100% digital administration. Dette sikrer, at du og dine medarbejdere kan klare det daglige administrationsarbejde nemt, sikkert og effektivt.
I webinaret kommer vi 360 grader rundt om den digitale administration i en bygge- og anlægsvirksomhed – fra timeregistrering og kvalitetssikring til lønkørsel og økonomistyring. Vi viser dig helt lavpraktisk, hvordan systemerne understøtter og supplerer hinanden, så din administrative hverdag lettes og frigiver dyrebar tid.
Få det bedste fra alle verdener
Man kan ikke være verdensmester i alle discipliner, og det samme gælder digitale discipliner. Ved at integrere forskellige systemer, der har hver sine spidskompetencer, sikrer du dig, at du altid får ekspertrådgivning inden for de enkelte områder.
Tilpas systemerne efter dine behov
I en virksomhed kan behovene ændre sig løbende. Med en integration mellem forskellige systemer opnår du høj fleksibilitet. I stedet for ét system, der kan lidt af det hele, får du en samlet løsning, hvor de enkelte systemer kan tilpasses lige netop din virksomheds behov. Skulle behovene ændre sig har du mulighed for at til- og fravælge enkelte dele i stedet for at skulle skifte et helt system ud.
Branchen

(Digital) kvalitetssikring i krisetider
Med Corona-krisen er mange normale arbejdsgange suspenderet, omlagt eller i anden grad forstyrret. Hjemmearbejdspladser er den nye norm og en luksus mange af os priser os lykkelige for i denne tid, men der er også erhverv der ikke har den luksus at kunne udføres fra skrivebordet.
Indhold fra partner
Branchen

Digitale aftalesedler minimerer risikoen for tvister
Der findes rigtig mange eksempler på tvister som opstår mellem en entreprenør og en bygherre, når et byggeprojekt er afsluttet og entreprenøren kræver betaling for det ekstraarbejde der er foretaget under byggearbejdet.
Indhold fra partner
Virksomhedsdrift

Digitalisér arbejdsmiljøopgaverne og mærk fordelene i hverdagen
Håndtering af arbejdsmiljøopgaver i hverdagen
Indhold fra partner
Branchen

Hold fri, når du forlader byggepladsen – slip for papir-arbejdet
Ønsker du at forenkle hverdagens arbejdsgange i forbindelse med dokumentation og have det fulde overblik af dit arbejde?
Indhold fra partner
Byggeri

Digitale arbejdsgange øger effektiviteten hos moderne entreprenørvirksomhed
Digitalisering fylder meget i danske virksomheder. Med et nyt samarbejde mellem to af byggeriets IT-leverandører kommer flere virksomheder til at opleve, hvordan de effektivt kan digitalisere arbejdsgange og dermed spare tid og penge.
Indhold fra partner
Branchen

Vi deltager på Dansk Byggeris it-messe
Tirsdag og onsdag udstiller vi på BASIT. Ses vi?
Indhold fra partner