Arbejdsmiljøkonsulent med specialviden inden for ATEX

Har du erfaring som arbejdsmiljøkonsulent og arbejdet med ATEX? Og vil du være med til at udvikle vores kunders arbejdsmiljø og miljø? – Så er det måske dig, vi leder efter. Læs mere her.

Bred kontaktflade og korte beslutningsveje

Du bliver en del af en professionel og meget erfaren organisation med 21 medarbejdere, hvoraf 13 er placeret på kontoret i Odense. Dine øvrige kolleger arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland. Som vores nye kollega får du arbejdsplads fra vores kontor i Odense – alternativet kan være en hjemmearbejdsplads i Trekantområdet. Du vil blive én af vores 3 konsulenter, som rådgiver og hjælper vores kunder i forhold til ATEX. Endvidere vil du blive kundeansvarlig for en del af vores eksisterende kunder – primært i Syddanmark, men du kommer til at arbejde på tværs af hele organisationen.

Du kan se frem til en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du som kundeansvarlig afdækker kundernes behov, rådgiver og hjælper dem med løsninger, som udvikler deres arbejdsmiljø i relation til deres forretning. Der vil være et tæt samarbejde med dine øvrige kolleger, hvor du har ansvaret for, at den rette kollega/specialist bliver involveret i løsningen af kundens specifikke opgave.
Du deler din arbejdstid mellem at besøge kunderne og opfølgende arbejde på dit kontor.

Konsulent med specialistviden

Vi oplever blandt andet stigende efterspørgsel på ATEX-området, herunder udarbejdelse af zoneklassifikationer, ATEX-apv m.v. Vi søger derfor en ny kollega, der har specialviden inden for området, og gerne suppleret med viden inden for ventilationsområdet.

Vores kunder er primært beskæftiget inden for industri og håndværk. Det vil derfor være en fordel, hvis du har din erfaring inden for disse brancher.

Vi forestiller os:

  • at du har en videregående uddannelse, som er relevant for stillingen
  • at du har erfaring gennem lignende job som rådgiver
  • at du har egen bil og mulighed for at bruge den i arbejdet
  • at du er hjemmevant bruger af Office 365 og IT generelt. Har du kendskab til Business Central, er det en fordel
  • at du behersker dansk i skrift og tale

 
Lyder ovenstående som noget for dig, så læs hele stillingsopslaget, og se, hvordan du søger her.
 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Mere fra...

26.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

Digitaliser arbejdsmiljøet, og spar tid

14.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

Nye overenskomst-regler for helbredskontrol ved natarbejde

12.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

NY hjemmeside er lanceret

05.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

Arbejdstilsynet har afskaffet smiley-ordningen

01.12.2023Avidenz A/S

Sponseret

Velkommen til Mikkel, ny SOSWEB-konsulent hos Avidenz

20.11.2023Avidenz A/S

Sponseret

Er du klar til at spænde Avidenz-hjelmen som vores nye arbejdsmiljøkonsulent på Sjælland?