Jobopslag

Bliv vores nye Office Manager: Skab Harmoni og Succes på Kontoret!

ORDRESTYRING

www.ordrestyring.dk

  • support@ordrestyring.dk
  • 70273525
  • Lyngbyvej 28, 2. th
Se profil  
Stilling: Office Manager
Ansættelses­forhold: fuldtid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 23.08.2023
Søg job  

Er du klar til en spændende udfordring som vores næste Office Manager? Vi søger en erfaren, engageret og proaktiv person, der kan jonglere med forskelligartede opgaver, herunder en række administrative ansvarsområder. Hvis du elsker at være bag kulisserne

Hvordan vil du gøre en forskel?
Din rolle som Office Manager er altafgørende for Ordrestyrings fortsatte succes. Du vil være hjernen bag den smidige kontordrift, der lader vores medarbejdere fokusere på deres kernekompetencer. Gennem din proaktive indsats sikrer du, at vores værdier bliver omsat til daglig praksis på kontoret og er med til at byde vores gæster varmt velkommen. Dit engagement og din professionalisme gør dig til Ordrestyrings ansigt udadtil, når vi inviterer gæster til møder her hos os.

Dine udfordringer og ansvarsområder:

  • Skabe og vedligeholde et upåklageligt kontormiljø, som til enhver tid fremstår top professionelt.
  • Give vores medarbejdere og gæster en 5-stjernet oplevelse ved hvert besøg.
  • Koordinere og facilitere frokostordningens daglige gang.
  • Sørge for indkøb af fornødenheder og forplejning.
  • Bidrage med administrativt arbejde, herunder procesbeskrivelser og dokumentudarbejdelse.
  • Behjælpelig ved koordinering med on-boarding af nye og kommende medarbejdere.
  • Koordinere leverandørkorrespondance og forberedelser til vores nye kontor i 2024.
  • Håndtere fysisk og digital post samt nøgle- og parkeringskortadministration.
  • Tænke fremadrettet og agere som nøgleperson indenfor facilitetsstyring.

Dine kvalifikationer og egenskaber:

  • Du har solid erfaring i lignende roller og er klar til at løfte oplevelsen af vores møde- og kontorlokaler, ikke bare til next, men til third level.
  • Du er selv hands-on.
  • Du tilpasser dig til kontorets åbningstider, og dine primære arbejdstider vil være mandag til fredag, 08:00-16:00, hvor du formår at strukturere din egen dag.
  • Du kan håndtere ad-hoc opgaver. Og du er dygtigt til at arbejde på tværs i hele organisationen for at være behjælpelig med forskellige typer af praktiske opgaver.
  • Din kommunikationsevne, både skriftlig og mundtlig, imponerer.
  • Du er en mester i organisation, struktur og detaljer.
  • Selvstændighed og ansvar er naturlige dele af dit arbejdsflow.
  • Dit åbne smil, serviceindstilling og udadvendte personlighed smitter af på hele kontoret.
  • Du behersker naturligt Office-pakken.

Dette kan du forvente hos os:
Din plads er i en levende virksomhed med dedikerede og kompetente kolleger. Rollen giver dig frihed og ansvar, og du har mulighed for at sætte dit præg på opgaverne over tid.
Hvis du er parat til at tage ansvaret som Office Manager og være med til at forme vores virksomheds fremtid, så vil vi meget gerne høre fra dig.
Send din motiverede ansøgning og CV til job@ordrestyring.dk.

 

Om Ordrestyring

Ordrestyring Danmarks førende timesagstyrings-platform, med flere end 3.000 kunder og 30.000 håndværkere koblet på. Med Ordrestyring opnår elektrikere, tømrere, murere, malere VVS’ere og kloakmestre store tidsbesparelser og effektiviseringsgevinster på grund af automatiserede arbejdsgange. Bl.a. overføres timer og materialer fra svende automatisk til fakturaer, og det er nemt at integrere til andre systemer, f.eks. flådestyring, grossister, kalkulation m.fl.

Ordrestyring ApS har hovedkontor i København Ø, beskæftiger over 50 ansatte og er en del af HVD Group siden 2018.

Tags: ORDRESTYRING

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere