Bravida bliver koncernpartner i AGF
For tredje gang i løbet af to år opgraderer Bravida Danmark sin samarbejdsaftale med AGF og bliver koncernpartner.
Samarbejdet mellem fodboldklubben AGF og Bravida Danmark har været under konstant udvikling de seneste år.
I 2013 løftede installationsvirksomheden sit sponsorat fra bronze til guld, i 2014 blev aftalen udvidet til også at gælde sponsoratet af B-tribunen, og nu tager Bravida Danmark skridtet videre og bliver ny koncernpartner, oplyser AGF på sin hjemmeside.
Vi har udbygget samarbejdet med AGF år for år, fordi vi opnår en bred eksponering, og det giver os en god platform til at ramme de kundesegmenter, vi går efter. Sportsligt ser det også godt ud for AGF, og hvis holdet rykker op i Superligaen som alt tyder på vil vores eksponering kun stige, siger distriktsdirektør Johnny Hey til agf.dk.
Sponserer mobiltribune
Som et element i den nye aftale står Bravida Danmark i de to kommende hjemmekampe igen bag en mobiltribune, der giver AGF's fans mulighed for at opleve kampene helt tæt på banen. Det er ifølge Johnny Hey med til at knytte Bravida tættere til AGFs fanskare.
Vi gør det for at profilere vores virksomhed og få kontakt til personer, der kunne være interesserede i at gå håndværkervejen, siger han til agf.dk.
- JKK