Indhold fra partner Hvad er dette?
Som led i en differentieret kommerciel strategi vil GROHE i de kommende måneder lancere nye dedikerede produkter og serviceydelser på installationsmarkedet. Sideløbende igangsætter GROHE en række uddannelsesaktiviteter, der bl.a. kan hjælpe med at tiltrække unge til branchen.
Sidste år præsenterede GROHE en ny kommerciel strategi med større fokus og opmærksomhed på målgruppernes individuelle behov og krav, som har ændret sig drastisk i de seneste år. Med den nye strategi strømliner GROHE kontakten til målgrupperne med individuelle produkter, serviceydelser og support til kunderne på både det private og professionelle marked.
”Udviklingen af den nye markedsstrategi er gennemført i tæt samarbejde med vores markeder og forretningspartnere for at drage fordel af vores omfattende ekspertise og position i branchen”, fortæller Poul Christian Pedersen, leder af GROHE Danmark og tilføjer: ”Distribution i de tre kendte niveauer vil fortsat være en central drivkraft for succes i sanitetsbranchen, men vi oplever et behov for en mere flerstrenget strategi med øget fokus på andre dele af værdikæden, der kan sætte yderligere fart i både vores og vores kunders forretning. At vi har udviklet strategien sammen med vores forretningsartnere har skabt stærke bånd og et langsigtet perspektiv, som vi er meget stolte af, og som vil skabe fordele for alle involverede parter.”
Her i første halvdel af 2022 er strategien ved at blive implementeret på det danske marked, og i de kommende måneder vil GROHE præentere en række nye produkter, serviceydelser og uddannelsestilbud dedikeret til det professionelle marked. Lanceringen vil blive gennemført både direkte over for kunderne og via større kampagner, der bl.a. sætter fokus på strategisk samarbejde, kommerciel support, uddannelse og omfattende servicepakker. Samtidig indleder GROHE bl.a. i samarbejde med udvalgte tekniske skoler en målrettet uddannelsesindsats, der kan bidrage til at tiltrække unge til en håndværksmæssig teknisk uddannelse i installationsbranchen.
Sanitet

GROHE, der er et af verdens førende brands inden for armaturer til køkkener og komplette sanitære løsninger til badeværelser, deltager igen i år på VVS-messen i Odense.
Her vil GROHE byde branchen velkommen, både til deres stand, såvel som til GROHEs store truck, hvor man vil kunne opleve de forskellige køkken- og baduniverser.
Indhold fra partner
Sanitet

Nu er eleverne glade for skoletoiletterne
Rene og trygge skoletoiletter giver bedre toiletvaner og større tilfredshed hos skoleelever. Det viser installation af en ny 360-graders løsning til forbedring af skoletoiletterne på Skolecenter Hirtshals i Hjørring Kommune. Løsningen er udviklet af IWI Technology med berøringsfri toiletter og armaturer fra GROHE.
Indhold fra partner
Sanitet
Tendenser på badeværelset i 2023
GROHE, der er verdens førende producent af sanitetsprodukter, løfter nu sløret for de største badeværelsestendenser i 2023. Uanset boligtype kan tendenserne bruges til at skabe drømmebadeværelset med fokus på funktionalitet og æstetik efter enhver smag.
Indhold fra partner
Sanitet

Nye udfordringer i sanitetsbranchen
Sanitetsbranchen bliver i stigende grad udfordret af øgede krav til bæredygtighed, komplekst design og innovativ funktionalitet samtidig med, at manglen på kvalificeret arbejdskraft gør det vanskeligt at leve op til kundernes store efterspørgsel.
Indhold fra partner
Branchen

GROHE stiller op til DM i Skills
GROHE har indgået en partneraftale med Skills Danmark og stiller faglig viden, avancerede undervisningsfaciliteter og produkter til rådighed, når DM i Skills løber af stablen den 2. til 4. februar i Fredericia.
Indhold fra partner
Sanitet

Fem trin til installatørens bæredygtige rådgivning
Bæredygtighed bliver hurtigt komplekst og tungt. Men sådan behøver det ikke være. Her følger fem håndgribelige tips til, hvordan du som installatør kan rådgive dine kunder til bæredygtige løsninger, der batter noget.
Indhold fra partner