08.09.2023 | EL | Virksomhedsdrift
Derfor sidder direktøren i supporten hos kvalitetssikringsplatformen
Indhold fra partner Hvad er dette?
Kunderne er konstant med til at udvikle Inspectly’s system til digital kvalitetssikring og dokumentation. De har formet det stærke system, som Inspectly leverer i dag – og kunderne er altid leveringsdygtige med nye idéer.
"Vores kunder er vores bedste rådgivere og sparringspartnere. Det er dem, der arbejder ude på byggepladsen, og de ved, hvor skoen trykker. Derfor værdsætter vi altid deres feedback og ideer, og vi har sørget for, at alle kundehenvendelser og forslag bliver omhyggeligt behandlet og dokumenteret,” fortæller Torben Kovaltsenko Jørgensen, adm. direktør for Inspectly.
Selv indgår Torben Kovaltsenko Jørgensen ofte i dialog med kunderne, bl.a. når han bemander supporttelefonen en gang om ugen. Her får han en direkte indsigt i, hvilke problemer og ønsker der fylder hos kunderne lige nu. Ønsker der ofte omsættes til opdateringer til Inspectly’s software.
Kundeønsker er bl.a. blevet til kernefunktioner som:
- Kontrolpunkter til kvalitetssikringen. Inspectly har i tæt samarbejde med kunderne udarbejdet en funktion til at prædefinere kontrolpunkter hjemme fra kontoret. Funktionen er med til at sikre en styring af de kontroller, der udføres, og at disse ikke klumper sammen utilsigtet. Kontrolpunkterne kan i øvrigt fremgå på en plantegning.
- Viden & Kommunikations-modulet udsprang af ønsket om ikke blot at kunne dokumentere fejl, men også arbejde mere proaktivt med kvalitet. Derfor udviklede Inspectly en række funktioner, som kunderne kan bruge til at få indsigt i egne arbejdsgange samt sende vigtige informationer ud på byggepladsen – kort fortalt.
Generelt har Inspectly’s kunder en stor aktie i at hjælpe med løbende fintuning af de forskellige måder at bruge systemet på. Dermed hjælper kundedialogen løbende med at sikre, at Inspectly bliver mere intuitivt og kræver færre klik at bruge.
Feedback og kundeønsker sat i system
Alle henvendelser, der indeholder ønsker eller kommentarer til Inspectly’s digitale løsninger, bliver behandlet og vurderet af udviklingsafdelingen. Processen er sat i system, så værdifulde indsigter ikke går tabt, men tages op til overvejelse.
“Hvis det er noget, der kan forbedre vores softwareløsning eller opfylde et uudforsket behov i branchen, bliver det prioriteret som en udviklingsopgave. Hvis det er en idé, der måske ikke er relevant nu, men kunne være det i fremtiden, arkiverer vi det i gemmebogen til senere," forklarer Torben Kovaltsenko Jørgensen
Inspectly’s kvalitetssikringssystem er dermed konstant i udvikling i takt med byggebranchens skiftende behov. Det er et resultat af en tæt og dynamisk dialog mellem virksomheden og dens kunder.
"Vi tror på, at vores succes er direkte forbundet med vores kunders succes. Deres udfordringer er vores udfordringer, og vi er fast besluttede på at levere løsninger, der gør en reel forskel i byggebranchen. Ligeledes lægger det os meget på sinde at holde kompleksiteten lav og ikke fortabe os i avancerede funktioner – vores løsninger skal være lettilgængelig og brugbare” fortæller Torben Kovaltsenko Jørgensen.
Om Inspectly
Inspectly leverer et system til byggebranchens arbejde med dokumentation, sikkerhed og kvalitet. Softwareløsningerne fra Inspectly kan bl.a. bruges til at effektivisere kvalitetssikringen, styrke arbejdsmiljøet og kvaliteten i bred forstand samt optimere byggevirksomheder gennem værdifulde indsigter i egen data.
Dertil har Inspectly en række unikke funktioner, der er med til at binde kontor og byggeplads sammen. Dermed samler Inspectly den interne kommunikation og kvalitetssikringen på samme platform.
Med Inspectly får du digitale værktøjer til:
- Kvalitetssikring
- Fotodokumentation
- Mangelgennemgang
- Serviceeftersyn
- Aftalesedler
- Tekniske forespørgsler
- HSE og arbejdsmiljø
- Dokumenthåndtering
- Vidensdeling og kommunikation
- Eftersyn
Sikkerhed

Webinar: Arbejdsmiljø i byggeriet
Det er vigtigt at værne om et godt arbejdsmiljø, både for at forebygge ulykker, men også for at sikre god trivsel blandt medarbejderne. Inspectly og Byggeriets Arbejdsmiljøbus inviterer til webinar.
Indhold fra partner
Arbejdsredskaber

Case: Digitalisering gav DFI-Gruppen A/S overskud, struktur og ens arbejdsgange
Hvis du også føler at de administrative opgaver fylder mere og mere i dit arbejde som installatør, så er tiden inde til at overveje at få digitaliserede dine opgaver. Så du kan bruge tiden på det du vil, nemlig dit arbejde.
Indhold fra partner
Branchen

iKontrol har skiftet navn til Inspectly
iKontrol, der leverer digitale dokumentations- og procesløsninger til byggebranchen, har med et stigende ønske om at udvide internationalt nu skiftet navn til Inspectly.
Indhold fra partner
Branchen

360 grader digital administration
Gør det daglige administrationsarbejde nemt og digitalt
Indhold fra partner
Arbejdsredskaber

Case: Træt af alt papirarbejdet?
Så gør som Marius Pedersen, der nu arbejder nemmere og mere strømlinet, fordi de anvender iKontrol.
Indhold fra partner
Branchen

(Digital) kvalitetssikring i krisetider
Med Corona-krisen er mange normale arbejdsgange suspenderet, omlagt eller i anden grad forstyrret. Hjemmearbejdspladser er den nye norm og en luksus mange af os priser os lykkelige for i denne tid, men der er også erhverv der ikke har den luksus at kunne udføres fra skrivebordet.
Indhold fra partner