20.11.2019  |  EL  |  Virksomhedsdrift

Digitalisér arbejdsmiljøopgaverne og mærk fordelene i hverdagen

Indhold fra partner Hvad er dette?

Håndtering af arbejdsmiljøopgaver i hverdagen

Arbejdsmiljøopgaver er vigtige på arbejdspladsen, men har du siddet med denne type opgaver ved du, at man skal holde tungen lige i munden for at holde styr på regler, processer og dokumentation.

Der stilles høje krav, både ift. håndtering af data samt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, som skal overholdes – og dokumenteres! Denne proces behøver dog ikke være så langhåret, som den indimellem kan føles...

Digitalisér arbejdsmiljøopgaverne med iKontrol

iKontrol benyttes primært til fotodokumentation, digital kvalitetssikring, aftalesedler mm. Dog er der flere kunder som nu er begyndt at benytte iKontrol til deres arbejdsmiljøopgaver, hvor følgende punkter bliver digitaliseret med iKontrol:

  • Opbevaring af lovpligtige dokumenter
  • Arbejdsmiljøuddannelse og certifikater
  • Lovpligtige eftersyn
  • Sikkerhedsrunderinger


Processen med arbejdsmiljøopgaverne fungerer perfekt mellem kontoret og byggepladsen, hvor alle informationer nemt kan findes frem via iKontrols mobile app. Ligeledes sikrer den enkelte virksomhed at alle dokumenter er placeret centralt og alt er opdateret.

Læs mere, hvordan du med fordel kan benytte iKontrol til jeres arbejdsmiljøopgaver.

Mere fra iKontrol ApS

iKontrol ApS

https://ikontrol.dk

iKontrol er Danmarks mest intuitive og brugervenlige system til digital kvalitetssikring og fotodokumentation. Med iKontrol samler du din kvalitetssikring ét sted og afslutter dine registreringer i én arbejdsgang. Med iKontrol sikrer du en høj kvalitet i byggeri og serviceydelser, da vi er et nemt og brugbart redskab, der kan anvendes på alle niveauer i organisat…

Se virksomhedsprofil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere