Jobopslag

Er du en det-finder-jeg-ud-af Kundekoordinator

Solar Light – Når belysning betyder noget

www.solarlight.dk

  • solar@solar.dk
  • +45 76 52 70 00
  • INDUSTRIVEJ VEST 43, 6600, VEJEN
Se profil  
Stilling: Kundekoordinator
Ansættelses­forhold: Fuldtid
Ansøgnings­frist: 22.09.2019
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Midtjylland
Oprettelses­dato: 06.09.2019
Søg job  

I Solar Danmark, Marketing arbejder vi hver dag med en række spændende opgaver, og vi søger en kundekoordinator, der kan hjælpe os.

Du bliver en del af teamet Kundekoncepter, der hører til i Marketingafdelingen. Vi driver og udvikler de to kundekoncepter Blue Install og VVS Mester til henholdsvis el-installatører og VVS-installatører. Din kerneopgave bliver at servicere medlemmer (kunder) og sælgere (kolleger).

Kundekoncept-teamet er placeret i Aarhus, og du kommer til at referere til Koncept Manager, Mette Steenberg Bengtsen.

Dine opgaver og ansvarsområder
Du bliver en vigtig brik i forhold til at give nye medlemmer en god opstart og løbende hjælpe eksisterende medlemmer med en bred vifte af opgaver som fx:

  • modtagelse/oprettelse af nye medlemmer
  • mødeaktivitet
  • daglig go-to person
  • assistance fx i forbindelse med ændringer på medlemmers profilside, bestilling af merchandise mm.

Dine øvrige opgaver indebærer:

  • go-to person for vores kolleger i salg
  • ad-hoc assistance I teamet og koordinering i forbindelse med medlemsmøder mm.
  • besvarelse af henvendelser til vores kundeservice

Hvad forventer vi af dig?Som vores nye kollega får du kontakt med mange mennesker både i Solar og hos vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du er god til at samarbejde på tværs af afdelinger og fagområder. Du tager ansvar for, at dine opgaver bliver løst til tiden, og at dine leverancer er af høj kvalitet. Derudover er du ikke bange for at sige til, hvis vi sammen kan gøre tingene bedre.

Vi har hver især travlt i teamet. Derfor er det vigtigt, at du kan drive opgaverne frem til målstregen, tage beslutninger og sikre fremdrift. Til gengæld er vi et lille team, så der er sjældent langt til en hjælpende hånd.

Du sætter en ære i at gøre tingene ordentligt, og du vil gerne blive dygtigere og lære nyt.

Din konkrete erfaring, din indstilling, dit imødekommende væsen og hjælpsomme og løsningsorienterede tilgang er vigtigere end din specifikke uddannelsesmæssige baggrund, men du kan fx have en kontoruddannelse. Vi forventer, at du:

  • har relevant erfaring med administrative serviceopgaver samt udviklings- og effektiviseringsopgaver
  • er omhyggelig og arbejder systematisk
  • har erfaring med at håndtere henvendelser i fx en kundeservicefunktion
  • er resultatorienteret, serviceminded og har lyst til at hjælpe dine kolleger i afdelingen, så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder
  • er en god kollega med gode samarbejdsevner

Vi tilbyder
Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger, en uhøjtidelig omgangstone samt gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. I forbindelse med møder skal du regne med rejseaktivitet inden for Danmark, og at vi ind imellem mødes med vores medlemmer uden for normal arbejdstid.

Er du blevet nysgerrig?
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Mette Steenberg Bengtsen på 23 26 41 39.

Tjek også www.vvsmester.dk og www.blueinstall.dk for mere information.

Ansøg hurtigst muligt og senest den 22. september 2019
Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV snarest muligt og senest den 22. september 2019. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvem er vi?
Klik her for at møde vores medarbejdere.

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere