Få mere med Klub Dahl

Loyalitet har længe været på dagsordenen hos Brødrene Dahl. Igennem virksomhedens loyalitetsklub Klub Dahl, udfordrer virksomheden konstant sig selv, for at tilsikre at klubben skaber værdi for kunden.

Foto af Brødrene Dahl.

Hos Brødrene Dahl er strategien enkel – Klub Dahl skal være mere end en pointshop. Virksomheden arbejder løbende på at komme tættere på sine medlemmer, hvor arrangementer, kurser og samarbejdsaftaler er omdrejningspunktet for værdiskabelse. Mindre håndværksvirksomheder har ikke altid tiden til at følge op på videreuddannelse. En udfordring, Brødrene Dahl forsøger at imødekomme igennem kurser og netværksarrangementer, der er skræddersyet kundens behov.

Virksomheden har netop lanceret en samarbejdsaftale med MenuPay. En aftale som giver medlemmer mulighed for at spare penge på restauranter og barer. Resten af året byder Klub Dahl indenfor til flere forskellige netværksarrangementer, kurser, nye samarbejdsaftaler og eksklusiv forpremiere på Frost 2. Ifølge Brødrene Dahl har forpremieren vist sig at være særlig populær blandt kunderne. Hvorfor virksomheden har været nødt til at booke fire biograf sale rundt omkring i landet.

Næste års aktivitetsplan er i fuld gang med at blive planlagt. Og der er sat fuld skrue på arrangementer, kurser og nye spændende aftaler der skaber værdi og hjælper kunden i hverdagen.

Læs mere på bd.dk/klubdahl

Mere fra...

12.03.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Brødrene Dahl stærkt fra start med ny hjemmeside

06.03.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Klima-workshop til alle medarbejdere

27.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Åbningsfest for ny butik i Svendborg

13.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Brødrene Dahl opfører ny butik i Grindsted

08.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

NTG – anerkendte produkter med eneret for Brødrene Dahl

06.02.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Elever er et stærkt bidrag i jagten på arbejdskraft