Fokus på luksus-toiletter til modeugen
Flere og flere har fået øjnene op for den luksus, et Geberit douchetoilet giver. Men der er stadig mange, som ikke kender konceptet, og derfor ruller virksomhedens high end-toiletvogn jævnligt rundt i landet og giver danskere mulighed for selvforkælelse. I sidste uge var det en helt særlig udgave af vognen, der kunne opleves under Copenhagen Fashion Week.
Normalt er det ikke toiletter, der bliver talt mest om til Copenhagen Fashion Week, men under sidste uges modeuge i København stillede Geberit en af deres high end-toiletvogne til rådighed for gæsterne til modemagasinet DANSKs store VIP-fest. Vognen var redesignet i en særlig udgave til lejligheden, og her kunne gæsterne få mulighed for at prøve Geberits luksusudgave af douchetoilettet, Geberit AquaClean Mera: Et højteknologisk design med varmlufttørrer, hvor du bliver vasket blidt ren med kropstempereret vand, og hvor al lugt øjeblikkeligt bliver suget ud af toiletskålen.
Efterspørgsel på douchetoiletter
”Douchetoiletter bliver mere og mere efterspurgte hos både toprestauranter, luksushoteller og også i private hjem, hvor man anerkender værdien af ekstraordinær forkælelse. Derfor er det oplagt for os at være til stede til en begivenhed som Copenhagen Fashion Week, der ligesom vores produkter i høj grad handler om personlig forkælelse, æstetik og design,” siger marketingschef hos Geberit, Nina Slothuus Nielsen.