GROHE har vundet “Red Dot: Brand of the Year”
Med en enestående designkvalitet og ekstraordinær formidling af egne værdier på tværs af forskellige kanaler har GROHE vundet Red Dot: Brand of the year 2019 inden for sanitetsindustrien.
„Vi er glade for prisen. Det er en påskønnelse af GROHE-brandet og vores medarbejdere i mere end 150 lande, der repræsenterer GROHE dag ud og dag ind. Samtidig anerkender prisen den nye retning vi tog for at sætte brandet i en holistisk kontekst, hvilket giver det relevans langt ud over sanitetsindustrien”, siger GROHE CEO, Thomas Fuhr om prisen.
Moderne og banebrydende brandkommunikation hyldes
På Red Dot Gala den 1. november 2019 vil GROHE få overrakt den prestigefyldte award. Professor Dr. Peter Zec, grundlægger og administrerende direktør af Red Dot Award, overleverer trofæet og udtaler følgende om de vindende brands i kategorien: ”At overbevise Red Dot-juryen er ingen let opgave. Vores eksperter er meget kritiske og inspicerer alle de nominerede meget nøje baseret på strenge kriterier, inden de træffer en endelig beslutning. Vinderne af Red Dot: Årets brand kan derfor være stolte i alle henseender. Prisen er et bevis på deres førende position inden for brandkommunikation, samt deres succes med at formidle et ensartet brandimage på tværs af forskellige kanaler. Jeg vil gerne lykønske prismodtagerne med deres fremragende præstation og ser frem til at overdrage prisen til dem personligt som et symbol på deres fremragende succes i Red Dot Award.”
Faka om GROHE’s prisvindende produkter
· 2018 var det mest prisvindende år i GROHE’s historie med hele 63 awards
· Alle de nye innovationer er blevet belønnet
· GROHE Sense er med sine 19 awards GROHE’s mest prisvindende produkt
· Blue Home danskvandshanen har siden lanceringen vundet 16 designpriser
· GROHE SmartControl brusesystem har siden lanceringen vundet syv designpriser
· GROHE Essence professionelle køkkenarmatur har siden lanceringen vundet ni designpriser
· Armatur-serien Lineare har vundet 9 designpriser siden lanceringen