GROHE inviterede forbrugere ind i en rullende verden af innovative produkter på Roskilde Dyrskue
Den 31. maj til 2. juni deltog GROHE på Roskilde Dyrskue med det formål, at præsentere forbrugere og fagprofessionelle for nogle af GROHEs mange innovative sanitetsprodukter ved, at byde dem velkommen i den store GROHE truck.
Blandt disse er bl.a. armaturer i prangende såvel som afdæmpede farver, brusesystemer med særlige egenskaber, showertoilets med elitært hygiejneniveau og sanitetskeramik i form af håndvaske og toiletter samt meget mere.
Med begivenheden og den enorme GROHE truck som folk kunne træde ind i og opleve produkterne på tæt hold, demonstrerede GROHE for forbrugerne på Roskilde Dyrskue, at GROHE er frontfigur i sanitetsindustrien når det kommer til at tænke nyt, digitalt og ikke mindst forbrugerorienteret samt, at GROHE nu tilbyder komplette badeværelsesløsninger.
I sanitetsindustrien er det ikke normal kutyme at møde forbrugeren i sådanne interaktive og dynamiske omgivelser, men denne begivenhedsrige dag var for GROHE en klar besked om, at det er vigtigt at møde forbrugeren i øjenhøjde og at denne fremgangsmåde er kommet for at blive.
De der var forbi GROHEs udstilling blev inviteret til at deltage i en uformel rundspørge, hvoraf de 208 som deltog blev belønnet med en frisbee produceret af plast opsamlet fra kyster og havet.
Denne rundspørge gav en række interessante resultater, som der vil blive løftet sløret for om et par dage.
I mellemtiden kan du både læse og se mere om hvordan GROHE tilbyder produkter til hele badeværelset, her