Grohe lancerer branchens første digitale oplevelses-hub
Den 16. marts lancerer GROHE en digital platform med helt nye muligheder for at interagere online med de besøgende.
På grund af covid-19- pandemien har GROHE trukket sig fra verdens førende messe for vand og sanitet, ISH, i marts måned. Som alternativ har GROHE udviklet et helt nyt digitalt mødested for brandets kunder og interessenter, GROHE X, der vil blive åbnet den 16. marts, som virksomheden skriver i en pressemeddelelse.
GROHE X er ikke kun en erstatning for messeaktiviteterne som en virtuel messe, men er udviklet som branchens første digitale oplevelses-hub. Her får de besøgende mulighed for at skabe deres egen individuelle brandoplevelse takket være informativt og inspirerende multimedie indhold, der er målrettet behovene hos de professionelle forretningspartnere og forbrugere.
Online kontakt
Ud over at samle store mængde af gratis redaktionelt indhold på ét sted, lanceres platformen med en række funktioner og events, der er skræddersyet til GROHEs forskellige interessenter som installatører, grossister, arkitekter og designere samt forbrugere.
Platformen byder samtidig på helt nye måder at interagere på med online kontakt til GROHE-brandeksperter og dedikeret faglig support fra blandt andet teknikere og konsulenter.
-CH