GROHE Red & Blue – sælg fremtiden til dine kunder

Nutidens VVS-installatører skal, udover at have deres håndværk i orden, have mange forskellige hatte på. De skal både være sælgere, vejlede deres kunder, have en virksomhedsside på Facebook og et website, som skal opdateres jævnligt.

Derfor er produkter så som GROHE Red og Blue, der sælger sig selv, en gave til installatører.

Det bæredygtige valg
Danmark kan, som et af de få lande i verden, basere næsten 100 procent af vores drikkevandsforsyning på klart, rent grundvand. Og alligevel køber rigtig mange vand på flaske. Det skyldes, at de ønsker vand med brus, afkølet vand og fordi det bare er nemmere på farten. Men miljøbelastningen ved at producere flaskevand er 800-900 gange større end postevand. Vil du hjælpe dine kunder med at træffe et mere bæredygtigt valg så er danskvandshanen GROHE Blue, der både afkøler, filtrerer og laver vand med brus direkte fra hanen et rigtigt godt valg både for den almindelige forbruger og for virksomheder.

Bakteriefri og tidsoptimerende
I en tid, hvor der er stort fokus på hygiejne, er GROHE Red et rigtigt godt værktøj til at hjælpe med bekæmpelsen af bakterier. Med den kogende vandhane kan du hurtigt og nemt få kogende vand til at skolde ting, som eksempelvis sutteflasker, sutter og meget andet.
Derudover er det hurtigt at brygge en kop te eller koge pasta, da vandet altid er kogende og klar til brug – uden at udgøre en sikkerhedsrisiko hverken for børn eller voksne. Det er de færreste mennesker, som ikke ønsker at undgå tidsspilde. Her er GROHE Red det helt rigtige valg.

Mersalg i fokus
Med argumenterne på plads: bæredygtighed, bakteriebekæmpelse og tidsbesparelser, er det nemt at få forbrugeren til at vælge GROHE Red og/eller Blue. Udover de praktiske egenskaber taler det flotte design for sig selv – det er tidsløst og elegant. Med valget mellem L-formet og C-formet tud og 2 farver kan armaturerne passe til ethvert køkken. Ofte kan GROHE Red og Blue blive attraktivt mersalg for VVS-installatørerne, fordi det ikke nødvendigvis er løsninger, som forbrugerne tænker ind i deres køkken fra starten.

Mere fra...

24.09.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Et stærkt partnerskab holder dansk erhvervsliv køligt

18.09.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Aldrig mere bøvl!

28.08.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Brødrene Dahl og Vandværkernes EDB-Service i strategisk samarbejde

15.08.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

EN KUGLEHANE ER DA IKKE BARE EN KUGLEHANE!

12.03.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Brødrene Dahl stærkt fra start med ny hjemmeside

06.03.2024Brødrene Dahl A/S

Sponseret

Klima-workshop til alle medarbejdere