Hvordan leder du din virksomhed, Mester?
Du kender sikkert virksomheder, hvor der er travlt: Ordrerne vælter ind, men overblikket er gået tabt og medarbejderne halser rundt for at nå det hele.
Mester beslutter ikke selv, hvornår og hvordan der skal arbejdes. Det koster penge! Og det stresser både mester og medarbejdere!
At være en god håndværker handler ikke kun om at kunne udføre et fagligt, godt og solidt stykke håndværk. Det handler også om god planlægning og overblik.
Dårlig planlægning er den sikre vej til færre penge i kassen.
Ved at arbejde struktureret løser du opgaverne på væsentligt kortere tid. Det forbedre indtjeningen og giver langt mindre stress. Med en realistisk tidsplan, god planlægning og et solidt indblik i projektets omfang har du nøglen til succes.
Det væsentlige er, at du selv beslutter hvornår og hvordan du vil arbejde når du arbejder strutkureret – uden struktur er det andre der beslutter hvordan, hvornår og hvor man arbejder. Det er nu engang sjovere selv at planlægge og styre arbejdet.
Minuba’s ledelsesoverblik giver dig det nødvendige overblik til, at optimere processerne i din administration, så du kan drive en mere profitabel forretning – med mindre stress.
Læs mere her.
Minuba leverer professionel sagsstyring til den professionelle håndværker. Med online sagsstyring fra Minuba, får du mere overskud - både i hverdagen, og på bundlinjen! Prøv gratis i 30 dage her.