Kæmpe effektiviseringsgevinster og bedre bundlinje med webbaseret time-sagsstyring
Webbaseret time-sagsstyring er omdrejningspunktet for enhver professionel drevet håndværksvirksomhed i dag. Med en digitaliseret forretningstilgang automatiserer og effektiviserer Ordrestyring.dk i dag hele forretningsgangen hos flere end 14.000 håndværkere.
Slut med at lede i tykke ringbind på reolerne og fumle med krøllede papirer– alt er samlet online i time-sagsstyringen som derved er omdrejningspunkt for hele forretningsgangen og styringen - ordrer, tilbud, fakturering, løn, personale, sagsstyring, dokumentation, indhentning af priser mv. Det giver et forretningsmæssigt og økonomisk overblik, både på enkeltsager og det samlede for virksomheden.
Med app’en på montørernes smartphone, lander montørernes time- og materialeforbrug direkte på den enkelte sag. Det giver overmontørerne et løbende og nøjagtigt overblik per sag per dag. Samtidig genererer det en langt hurtigere omsætningshastighed, fordi faktureringsgrundlaget er hurtigere tilgængeligt.
Det løbende økonomiske overblik på sagerne og de administrative effektiviseringsgevinster går direkte på bundlinjen. Også svindet i virksomheden bliver reduceret, når sagerne følges så tæt.
Ordrestyring.dk interagerer med en lang række smarte og relavante hjælpeprogrammer til de forskellige brancher. Det betyder bl.a., at Ordrestyring kan integreres med dine grossister, så det f.eks. er muligt at søge og bestille varer og modtage EDI’er direkte i Ordrestyring.
Ordrestyring integrerer også med dit lønsystem og regnskabsprogram, så fakturaer automatisk overføres fra Ordrestyring til f.eks. e-conomic eller andre regnskabsprogrammer. Det er også muligt at koble GPS-systemer på, så det bliver nemmere at holde styr på kørsel, benzinforbrug og kørebøger.
Læs også: Ordrestyring.dk: Håndværkerbranchens Momondo giver massive besparelser
Ny intelligent timesags-motor
Ordrestyring.dk er gået i luften med en helt ny version 3.0, der er mere datadrevet og som i langt højere grad end den første version fremtidssikrer håndværksvirksomhederne - både i forhold til ny lovgivning og nye digitale muligheder. Vores nye version er født endnu mere digital og bygget med udgangspunkt i syv års erfaring og feedback.
- Systemet er nu langt mere brugervenligt og intuitivt, et dashboard giver dig et hurtigt og samlet overblik over forretningen og så er det født til at integrere endnu mere smidigt med andre systemer f.eks. økonomiprogrammer, lønprogrammer mm., forklarer adm. direktør Tommy Hahn Sørensen.