METRO THERM går i jorden

METRO THERM lancerer et nyt jordvarmeanlæg og satser nu for alvor på ”grøn energi”, lyder det fra virksomheden.

Danmarks største producent af vandvarmere, METRO THERM, satser nu massivt på jordvarme. Med jordvarmeanlægget METROSAVER melder virksomheden sig for alvor ind i kampen om at levere grøn energi til danskerne.

”Vi mærker netop nu en meget stor interesse for vedvarende energikilder. Det skyldes både hensynet til miljøet og hensynet til pengepungen. Energiafgifterne betyder ganske enkelt, at det i den grad betaler sig at tænke grønt, og her er jordvarme en meget oplagt kandidat.”

METRO THERMs jordvarmeanlæg kan ifølge Lars Bøgely føre til besparelser på energiforbruget på op til 80 procent. Dermed er investeringen meget hurtigt tjent hjem, fortæller han.

-SRR

KlarPris

Sponseret

KlarPris opgraderer søgningen: Endnu nemmere at finde det rigtige produkt

KlarPris

Sponseret

Derfor vælger flere installatører Grundfos pumper gennem KlarPris

Relateret indhold

Installator.dk

Ørsted vinder erstatningssager i Elsam-sagen

Installator.dk

Lemvigh-Müller markerer milepæl for nyt centrallager

Installator.dk

Helikoptere tjekker beplantning ved 1.200 adresser langs elnettet

Installator.dk

CEPOS: Forsyningspriser kan sænkes med skarpere regulering

Installator.dk

Grønt lys for InstallatørGruppens opkøb af nordjysk installatør

Installator.dk

Ny sikkerhedskoncern går på opkøbsjagt i Norden: Danmark er et nøglemarked

Installator.dk

Forbrugerrådet: Aconto-opkrævninger bør afskaffes

Installator.dk

Koble udvider til Sønderjylland med ny partner i Tønder

Installator.dk

TEKNIQ: Forhøjet seniorfradrag kan ikke stå alene

Installator.dk

Energinet sparer 650 mio. kr. på reserver i 2026

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle