Mindfulness på badeværelset
GROHE, der er en af verdens førende producenter af sanitetsprodukter, lancerer GROHE SPA – et nyt subbrand med en serie kvalitetsprodukter, der skal tilføre personligt velvære, afslapning og eksklusive spa-øjeblikke på badeværelset.
Vand er ikke bare en livsvigtig ressource – vand kan også ses som en hjælp til en hverdag med fokus på mere mindfulness. For at imødekomme denne trend lanceres GROHE SPA.
Der er et stigende ønske om at øge komforten i hjemmets badeværelse, der i stigende grad forvandles til boligens rum til personlig velvære og selvforkælelse.
Læs også: Sanitetsindustri flyder sammen med bæredygtighed
”For at forstå historien bag og meningen med GROHE SPA, skal man også forstå, at subbrandet er baseret på konceptet 'Salus Per Aquam', der på latin betyder 'Sundhed Gennem Vand”, forklarer Begüm Tomruk, Lead Designer, LIXIL Global Design, EMENA i GROHE X Masterclass ’Private spa-øjeblikke – Design for sanserne’.
GROHE SPA er en portefølje af førsteklasses produkter, der er kendetegnet ved høj kvalitet, banebrydende teknologi og visionært design. Det nye subbrand tilføjer en luksuriøs hjemmespa-oplevelse med innovative designs, der kombineres med nøje udvalgte farver, materialer og finish.
Afslappende vandoplevelser til kroppens sanser
Tiden med skærme vokser, og i 2022 brugte danskerne i gennemsnit 97 minutter på deres mobil om dagen. Hverdagen kan hurtigt blive omfavnet af støj og distraktioner, som er svære at overse. Det er GROHE SPA med til at forhindre.
Med vandets beroligende lyd, blødhed mod huden og rene smag er det ikke kun kroppen der bliver ren – også kroppens sanser bliver stimuleret. Sortimentet i GROHE SPA forvandler altså med sine sofistikerede bade- og brusearmaturer ethvert badeværelse til en individuel hjemmespa, der tilbyder afslapning og genopfriskning for både krop og sjæl.
- PiB