23.05.2018  |  EL  |  Virksomhedsdrift

Indspark: NEJ! Prisen er ikke altafgørende

Hvad betyder mest for din kunde?

I en ny undersøgelse, som Tekniq har udgivet bliver det endnu engang slået fast, at prisen på håndværkeres ydelser ikke er det vigtigste for kunderne.

I stedet bør der fokuseres på specialisering og overholdelse af aftaler. Vi arbejder med mange håndværksvirksomheder i denne proces. Kontakt mig fba@bdo.dk

Mere fra Frank

Frank Barrit

Senior Partner, statsautoriseret revisor

  • fba@bdo.dk
  • 22193732
  • BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab

Jeg brænder for at skabe værdi for mine kunder. Jeg har over 20 års erfaring i rådgivning af små og mellemstore virksomheder. Fokusområder: Via min mangeårige erfaring med håndværksvirksomheder, har jeg specialiseret mig i rådgivning af disse. Jeg har indgående kendskab til mulighederne og udfordringer for h…

Se profil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere