Ny app skal optimere installatørens indkøb
En ny app fra Sanistål tilpasser menuer og funktioner efter brugerens specifikke behov. Appen integrerer således indkøb og lagerstyring, uanset hvor kunden befinder sig.
Med lanceringen af en ny app vil grossisten Sanistål understrege, at det springende punkt i udviklingen af værdiskabende digitale services er afsættet i brugernes hverdag. Den nye app er derfor udviklet med en lang række intelligente features, som ud fra realtime-data om blandt andet købsadfærden kan tilpasse menuer og funktioner, så de matcher de behov, der er i den specifikke arbejdssituation.
”Vores nye app samler og integrerer en lang række services i en intelligent brugergrænseflade, der tilpasser sig den enkelte brugers behov. Står du på dit lager, kan du lave lagerstyring via EasySupply, og går du rundt i en Sanistål-butik, bliver du fx præsenteret for specialudvalgte tilbud baseret på din købsadfærd og lokaliteten”, forklarer digital direktør Claus Ejlertsen og uddyber:
”På den måde bliver appen langt mere end bare endnu en kanal, hvor kunden køber varer nemt og hurtigt. Den gør nemlig også vores services endnu mere tilgængelige og brugertilpassede, så kunden uanset arbejdssted og situation altid er godt klædt på”.
Individuelt tilpassede værktøjer
Appen, der benytter både touch- og face-ID, er designet til at gøre brugerens hverdag nemmere ved at integrere indkøbsmulighederne med lagerstyringsfunktioner i tilknytning til Saniståls lagerstyringsløsning EasySupply, som ifølge Sanistål reducerer antallet af manuelle processer fra 26 til to.
Via integrationen af EasySupply kan kunderne bruge appen som scanner til aflæsning af lister eller bestilling af varer ude på lageret, ligesom der kan foretages filtreringer og vælges varianter i appen. Man kan også vælge mellem forskellige leveringsformer, oplyser Sanistål.
Står man derimod ude i butikken, sørger appen for, at individuelt målrettede produktanbefalinger, idéer til alternative produkter, tekniske informationer om produkterne osv. er lige ved hånden. Kunderne kan også selv scanne deres varer, se priserne og tjekke ud af butikken igen i appens selvbetjeningsunivers, oplyser grossisten i en pressemeddelelse.
- JKK
Denne artikel er del af et tema:
Tema: Digitalisering