Ny innovativ app åbner varehusdøre døgnet rundt

IMPACT og byggevare-grossisten AO har sammen udviklet en ny og innovativ app, der netop har vundet to fornemme priser ved den europæiske prisuddeling ’The Lovie Awards’.

Med den nye prisvindende app, som har fået navnet AO365, får AO’s kunder mulighed for at åbne dørene til virksomhedens varehuse døgnet rundt. Det afhjælper et stort problem hos kunderne, da almindelige åbningstider fungerer dårligt i en branche, der ofte starter dagen før klokken 8 og slutter efter klokken 16. Foto: IMPACT..

For tolvte år i træk er Europas bedste e-handelsplatforme blevet kåret og hædret. Eventet går under navnet ’The Lovie Awards’. Ved dette års arrangement, som fandt sted i London, løb konsulenthuset IMPACT og AO, der er en af landets førende byggevare-grossister, med to af de mest eftertragtede priser: En Silver Lovie og en People’s Lovie.

Med den nye prisvindende app, som har fået navnet AO365, får AO’s kunder mulighed for at åbne dørene til virksomhedens varehuse døgnet rundt. Det afhjælper et stort problem hos kunderne, da almindelige åbningstider fungerer dårligt i en branche, der ofte starter dagen før klokken 8 og slutter efter klokken 16.

Læs også: Få hjælp til den digitale omstilling

Skandinaviens største konsulenthus indenfor e-commerce, IMPACT, har deltaget i udviklingsarbejdet af appen og hos Kasper Holst, der er CEO i IMPACT, vækker priserne stor begejstring.

”Vi er superstolte over at vinde to så store europæiske priser. Det er ikke alene en anerkendelse af vores arbejde, men også en påmindelse om, at det betaler sig at udfordre det gængse. Lige så stolte vi er over priserne, er vi over at have flyttet grænserne for, hvad den gode kundeoplevelse indeholder”, siger Kasper Holst.

Styrket kundeoplevelser
Foruden anerkendelserne ser man hos AO store fremtidsmuligheder i appen.

”Vores nye IMPACT-designede AO365-app gør os i stand til at betjene vores kunder, hvor som helst og når de har brug for os, samtidig med at vi frigør vores butiksmedarbejdere til at fokusere på at give en fantastisk kundeoplevelse”, siger Stefan Funch Jensen, der er direktør for e-handel & Marketing hos AO.

IMPACT og AO vandt i starten af oktober desuden to awards til European eCommerce Awards 2022. Begge priser kom i hus for den samme nye app, og de blev ved den lejlighed tildelt for ’European eCommerce Mobile Experience of the Year’ og ‘European User Experience of the Year’.

- PiB

Alcadon ApS

Sponseret

[INVITATION] Når man har arbejdet med fiber i næsten 30 år, så har man set lidt af hvert...

KlarPris

Sponseret

Installatørens hemmelige våben: Bestil smartere og arbejd hurtigere

Relateret indhold

07.11.2025Inspectly ApS

Sponseret

Kvalitet – hvad betyder det egentlig? 🤔

07.11.2025Installator.dk

Bravida bestiller 500 elvarebiler i rekordstor ordre

07.11.2025Installator.dk

Elektrificeringen af bilparken er i højgear

07.11.2025Avidenz A/S

Sponseret

Et godt arbejdsmiljø er blevet et konkurrenceparameter

06.11.2025Installator.dk

Bred opbakning til ny karakterskala

06.11.2025Geberit A/S

Sponseret

Mindre toiletpapir, mindre klimaaftryk: Hvorfor douchetoiletter er et ansvarligt valg

06.11.2025Installator.dk

Gæsterne strømmede til åbningsfest hos Lemvigh-Müller

05.11.2025Installator.dk

Entreprenør digitaliserer indkøbet med KlarPris

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med Installator.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor tekniske installationer - el, VVS- og ventilationsbranchen.

Se flere temaer

Events

Se alle