Ny salgschef skal udvikle Niko-Servodans position på markedet
Som ny salgschef for Niko-Servodan i Danmark skal Thomas Phillipsen udvikle virksomhedens position som foretrukken belysningsleverandør.
Hvad består dit nye job i?
Mit nye job består i at fastholde og videreudvikle Niko-Servodans position på det danske marked. Dette skal ske via en udvikling af vores sensorprogram, men også via lancering af andre produktgrupper fra vores moderselskab.'
Vi har en god position i Danmark, og det er noget, vi skal være stolte af og værne om. Jeg ser frem til, sammen med vores salgsteam, at arbejde for at udvikle vores position.
Hvorfor har du valgt at arbejde i installationsbranchen?
Det er egentlig ikke på grund af selve branchen, at jeg har valgt at arbejde for Niko-Servodan, og i princippet kunne jeg også have arbejdet i en anden branche.
Det er mere virksomhedens innovative arbejde med lysbesparelse og løsninger, der interesserer mig.
Jeg er drevet af innovation, og jeg synes, at ny teknologi er spændende, hvilket begge er områder, som Niko-Servodan arbejder med.
Læs også: "Vand er et overset element med stort potentiale"
Hvad bliver den største udfordring i dit nye job?
Niko-Servodan befinder sig i et dynamisk marked, hvor vi skal sørge for hele tiden at udvikle vores kommunikation og vores produkter.
Som konsekvens af dette kan det blive en udfordring at få Niko-Servodan til at være en førende og nytænkende partner på markedet.
Derudover er det vigtigt, at vi hele tiden er en innovativ virksomhed på alle fronter, således at vi også i fremtiden vil være den foretrukne leverandør inden for belysning.
Hvad går fritiden med?
I min fritid holder jeg meget af at bruge tid sammen med min kone og vores fire piger. Når jeg finder tid til det, er jeg også glad for at løbe.
Når man har et job, hvor man er meget væk, kan det ofte være svært at gå til f.eks. en holdsport – her er løb en yderst fleksibel sport, som jeg ”kan tage med mig rundt”.