Oplev de nyeste innovationer og produkter inden for sanitet på Europas største online-messestand
Sanitets- og møbelproducenten Geberit har bygget Europas største messestand på over 300 kvadratmeter. Og det til trods for, at der ikke kan komme fysisk besøgende. Den rekordstore stand danner rammerne om et livestream med præsentation af de nyeste innovationer, tendenser og produkter til VVS-installatører, elektrikere, sanitære ingeniører, arkitekter og grossister den 21.-23 april.
I disse uger skulle alverdens messer for fagfolk fra hele verden have fundet sted. Det har Covid-19 desværre sat en stopper for. Men for Europas største sanitetsvirksomhed Geberit, har de fysiske begrænsninger ikke sænket ambitionsniveauet for den årlige præsentation af innovationer og produkter. Fra d. 21. til 23. april løber Geberit Innovation Days nemlig af staben. Og til dét, har man bygget Europas største messestand på ikke mindre end over 300 kvadratmeter, som der skal livestreames fra.
Ambitionen med udstillingen, der bærer navnet ’House of Geberit’, er at give deltagerne en virkelighedstro følelse af at være fysisk til stede på messen. Undervejs kan fagfolk som VVS-installatører og arkitekter få en realistisk og praksisorienteret indføring i de nyeste tendenser og kommende nyheder inden for alt fra design til funktionalitet og teknologi.
For Geberits danske direktør, Bent Knudsen, har den virtuelle messe et ganske særligt formål:
”En tæt tilknytning til vores samarbejdspartnere, VVS installatører, ingeniører og arkitekter har altid været en virkelig høj prioritet for os i Geberit Danmark og grunden til, at vi fra dag ét har prioriteret at have lokal support. Derfor er det også ekstremt vigtigt for os at kunne tilbyde vores samarbejdspartnere en unik, faglig oplevelse, selv om vi ikke kan være fysisk til stede på en del messer i år. Dog forventes VVS messen afholdt i efteråret. Vi er ikke gået på kompromis nogen steder, og vi håber, at rigtig mange gode danske samarbejdspartnere vil deltage i Geberit Innovation Days.”
10 fagområder gør det muligt at skræddersy sit ’besøg’ på messen
Messen udfolder sig over tre dage fra onsdag d. 21. april til fredag d. 23. april. Under alle tre Innovation Days vil der være opsat en livechat, hvor Geberits eksperter sidder klar til at besvare spørgsmål.
Dagene er delt ind i forskellige emner, så deltagerne frit kan planlægge deres eget specfikke program og tilmelde sig et enkelt eller alle oplæg. Hver præsentation varer 20-25 minutter. Programmet vil være det samme hver dag, så der er rig mulighed for selv at vælge, hvilken dag der passer bedst.
For yderligere information om program og emnespecifikke præsentationer, besøg www.innovation-days.geberit.dk
’House of Geberit’ er opdelt i følgende 10 fagområder:
1. Introduktion til de nyeste produkter
Få indblik i de nyeste produkter, der vil kunne gøre din forretning endnu mere successfuld i fremtiden. Her får du en eksklusiv mulighed for at se alle de nyeste produkter og innovationer, som Geberit kommer til at lancere i 2021.
2. Bedre vandhygiejne
Hør mere om, hvilke løsninger, Geberit tilbyder for at optimere strømmen af vand – hvad enten det er i forhold til vandforsyning, brug eller bortskaffelse. Her kan du opleve de nyeste innovationer inden for rørsystemer og cisterner, ligesom du kan få indsigt i fordelene ved produkter, der har forbedret drikkevandshygiejne, er hydraulisk optimerende og har støjreducerende afløbssystemer.
3. Innovativt design til individuelle behov
Vil du vide mere om Geberits design, og hvordan Geberit arbejder innovativt med individuelle behov i badeværelsesindretningen? Få indblik i, hvilke af Geberits nuværende, populære badeværelsesserier, der får opgraderet sit design og hør om nye udvidelser, der giver forskellige muligheder i forhold til montering på badeværelset. Herudover får du indsigt i de materialer og farver, der vil blive populære i 2021.
4. Skab en wow-oplevelse for dine kunder
Geberit præsenterer innovative design- og installationsløsninger til toilet, håndvask og badeværelsesmøbler med fokus på personlig komfort, renlighed og pladsoptimering. Hør mere om, hvordan du skaber en ’wow’-oplevelse for dine kunder med innovative funktioner, og øg din indtjening ved at sælge produkter med højere værdi.
5. Hvorfor vælge et luksustoilet?
Få en introduktion og præsentation af Geberit AquaClean, der giver en luksuriøs følelse af friskhed. Få mere viden om den seneste udvikling inden for douchetoiletter, og hør mere om vores produktsortimentet og dets unikke fordele. Vi vil særligt tale om vigtigheden af god, personlig hygiejne og vise hvilke douchetoiletter, der er bedst til forskellige typer af badeværelser.
6. Større fokus på hygiejne og berøringsfrie løsninger
Hygiejne og berøringsløse løsninger er i høj efterspørgsel – både i offentlige rum og i private. Hør mere om Geberits berøringsfrie produkter lige fra urinaler og toiletter til håndvaske – og find ud af, hvordan du planlægger sanitære faciliteter efter tidens krav.
7. Unikt samspil foran og bag væggen
Få indblik i samspillet mellem systemer foran og bag væggen, der forenkler planlægnings- og installationsprocesser. Oplev de nyeste funktionelle og æstetiske muligheder, som er et resultat af den perfekte kombination af installationsteknologi og badeværelsesdesign.
8. Spar tid og penge i planlægningsprocessen
Med digitale planlægningsværktøjer fra Geberit kan du gøre planlægningen af sanitære installationer i byggeprojekter både hurtigere og lettere. Vores specialiserede sanitetsingeniører har udviklet landespecifikke BIM-data, der er til rådighed for alle standard-Geberit produkter.
9. Udnyt de digitale muligheder
Geberit tilbyder praktiske apps og digitale værktøjer til at hjælpe specialister med produktudvalg, konsultation, installation og salg. Her kan du høre mere om, hvordan du bruger værktøjerne, så du kan udnytte deres fulde potentiale, når du er i kontakt med professionelle såvel som private kunder.
10. Nordisk design med fokus på bæredygtighed
Bæredygtige produkter bliver et tilvalg for flere og flere. Geberit tilbyder bæredygtige produktinnovationer i nordisk design. Hør eksperter i en paneldiskussion fortælle, hvad der gør det nordiske og grønne design unikt, og hvorfor det vil vinde indpas hos flere i fremtiden.