PRESSEMEDDELELSE: Tilmeldingen er åben til EL & TEKNIK’24

Tilmeldingen til EL & TEKNIK 2024 er nu åben, og VELTEK og Green Power Denmark inviterer alle aktører i elbranchen til at deltage i Danmarks største elfagmesse, der afholdes fra den 14. til 16. maj 2024 i Odense Congress Center.

Foto: EL & TEKNIK - Kent Rasmussen

01.03.2024

Malene Staugaard Sturm, VELTEK

Hvis du vil opdateres på, hvad der rører sig i branchen af nye tendenser og tiltag – så er EL & TEKNIK-messen stedet at tage hen. Årets messe byder på en velkendt EL & TEKNIK-oplevelse med en række nye tiltag, der afspejler branchens udvikling og det stigende fokus på elektrificeringen af Danmark. Temaet for årets messe er en direkte refleksion af den grønne omstilling, der foregår i Danmark i øjeblikket.

Den gode gamle EL & TEKNIK-messe med nye krydderier

Per Rømer Kofod, Administrerende Direktør i VELTEK, udtaler: “Vi kigger ind i den gode gamle EL & Teknik-messe med nye krydderier. Vores tema i år hedder ”Elektrificeringen af Danmark”, og det udspringer selvfølgelig af den grønne omstilling, som rulles ud i Danmark i øjeblikket. Teamet i år kommer til at præge messen på den måde, at vi nu også retter henvendelse mod elforsyning, energiforsyning og infrastruktur. Det bliver naturligvis ikke på bekostning af installatører. Det er blot et udtryk for, at markedet vokser sig større”.

EL & TEKNIK-messen er kendt for at være et vigtigt mødested, hvor fagfolk kan få fingeren på pulsen og opdateres på de nyeste tendenser inden for branchen. Med en række spændende udstillinger og aktiviteter vil besøgende kunne forvente at gå hjem med ny viden og inspiration.

Stedet man skal tage hen for at blive opdateret

”EL & TEKNIK-messen er stedet man skal tage hen, hvis man vil opdateres på, hvad der rør sig, og hvilke nye tendenser vi ser i branchen. Messen afholdes hvert andet år – så hvis man deltog på messen i 2022, vil man uden tvivl kunne se en udvikling i, hvordan markedet har ændret sig. Vi kommer helt sikkert til at se en masse spændende nyheder om e-mobility og elbilladning på flere stande i år. Bygningsautomatik og energieffektivitet forventer vi også at se på messen i år”, fortæller Per Rømer Kofod.

Som besøgende på EL & TEKNIK 2024 skal man glæde sig til en fantastisk messe i samme omfang, som vi plejer at have. Fagligt Forum vil danne rammerne for spændende faglige og aktuelle oplæg. Som noget nyt i år har vi Elektrificeringsscenen, hvor man kan glæde sig til at høre oplæg om nyheder og tendenser, som i højere grad centrerer sig om, i hvilken retning pilen peger på politisk og samfundsmæssigt plan og hvilke teknologier, der kommer til at præge Danmark fremadrettet.

Book din gratis billet til EL & TEKNIK 2024, og gå ikke glip af muligheden for at blive fagligt inspireret, møde kollegaer, samarbejdspartnere og udveksle erfaringer med hele branchen.

Reserver billet til Danmarks største elfagmesse

Mere fra...

01.03.2024VELTEK

PRESSEMEDDELELSE: Tilmeldingen er åben til EL & TEKNIK’24

30.06.2023VELTEK

Sponseret

Uanset virksomhedsstørrelse giver det kun god mening sætte sig ind i EU-reglerne

28.06.2023VELTEK

Sponseret

Det er blevet tid til at revurdere Danmarks energifaktorer!

27.06.2023VELTEK

Sponseret

VELTEK Ventilation udgiver branche-EPDer for kanaler og aggregater

26.06.2023VELTEK