13.06.2023 | EL | Arbejdsredskaber
Indspark: Sådan får du succes med din digitale aflevering af D&V-data
Vidste du, at aflevering af D&V-data kun omhandler 10% af det der er sket forud for byggeriet, mens 90% handler om den efterfølgende vedligeholdelse og drift?
Hos RIB har vi igennem en lang årrække samlet erfaring og viden om, hvordan man kan lykkedes med overdragelse af D&V datagrundlaget til drifts- og bygherre, i rette tid og i den rette kvalitet, og som giver det rette overblik over fremtidige D&V opgaver.
Agenda:
-
Udfordringer med aflevering af D&V-data
-
Processen og de involverede parter
-
Hvilke risici er der for den efterfølgende drift ved manglende og ufuldstændig data?
-
Få input til hvordan du gennemfører en aflevering af D&V-data til tiden, inden for budgettet og på gode vilkår
-
Kvalitetssikring af de afleverede D&V-data
-
Alle D&V-data kan eksporteres til det FM-system du vælger
-
Kom godt fra start med Byggeweb Digital Aflevering - og få en D&V-plan, som er klar fra første dag!
Deltag på webinaret og få tips og tricks til at komme godt i mål med digital aflevering af D&V-data!
Praktis info:
Afholdelse:
Webinaret afholdes online og varer ca. 30 minutter
Pris:
Det er gratis at deltage på webinaret
Målgruppe:
Bygherre, Bygherrerådgivere, Totalrådgivere og Total- og Hovedentreprenører
Undervisere:
Webinaret afholdes af branchespecialister med konkret erfaring fra det danske marked.