Jobopslag

Salgskoordinator/Teknisk intern sælger til 6X International

6X International

www.6x.dk/

  • info@6x.dk
  • +45 4570 7077
  • Møllevej 9, E1, 2990, Nivå
Se profil  
Stilling: Salgskoordinator/teknisk intern salg
Ansættelses­forhold: Fuldtidsstilling
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: 01.11.2019
Geografi: Københavnsområdet
Oprettelses­dato: 05.09.2019
Søg job  

Vil du arbejde med fiberoptik, FTTH, datacentre, RF, mv., så læs mere herunder!

6X International er en 100% dansk ejet virksomhed som blev stiftet i 2003, i dag med 9 højt kvalificerede ansatte. Virksomheden har specialiseret sig i rådgivning og salg af passive fiberoptiske komponenter og relaterede aktive fiberprodukter. Kunderne tæller energiselskaber, telekommunikationsvirksomheder, installatører, systemhuse og datacentre. 6X har et godt omdømme i markedet og er kendt for at levere kvalitet og et højt serviceniveau.

De oplever fin vækst og har en solid økonomi. Her er en travl hverdag med at rådgive og servicere kunder. Hver enkel medarbejder har stor andel i virksomhedens drift og succes. Du bliver en del af en professionel og inspirerende virksomhedskultur, hvor medarbejderne typisk bliver i mange år.

Virksomheden har domicil i dejlige omgivelser i Nivå.

Jobbet:
Du bliver en del af virksomhedens interne salgsafdeling, hvor du skal håndtere kunder, være bindeled mellem store leverandører og kunder, samt udføre andre administrative opgaver.

De primære arbejdsopgaver er:

  • Besvarelse af kundehenvendelser via telefon/mail – både salg og service
  • Teknisk rådgivning af kunder og udarbejdelse af styklister
  • Kontakt til leverandører vedr. kundeforespørgsler, samt opdatering leverandørdata
  • Udarbejdelse af tekniske tilbud og opfølgning på tilbud
  • Ordrebehandling, leveranceplanlægning og fakturering, samt håndtering af reklamationer
  • Support til eksterne sælgere
  • Medvirke til vedligeholdelse af stamdata
  • Planlægning af indkøb samt daglig opfølgning for at sikre rettidige leverancer fra vores leverandører

Du skal være med til at skabe høj kundetilfredshed. Du skal sørge for hurtig og korrekt behandling af kundeforespørgsler – med et højt serviceniveau. Du vil være med til at drive vores interne salg og administration. Dertil kan der forekomme forskellige typer af administrative opgaver og her hjælper alle til. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens øvrige team, som primært er fra salg og logistik.

Du vil blive oplært i virksomheden produkter og systemer.

Reference til Customer Success Manager.

Hvem er du?
Vi ser gerne, at du har +5 års salgserfaring og gerne fra lign. intern salgsstilling, hvor du har rådgivet kunder og udført tilsvarende opgaver. Det vil være en absolut fordel, hvis du har erfaring med produkter indenfor telecom eller IT-Infrastruktur. Du har teknisk forståelse og evner at sætte dig ind i produkterne og kundernes verden.
Du har forretningsforståelse og ved, at det handler om at servicere kunden bedst muligt; rådgive, tilfredsstille behov, sikre levering til kunden, mv. Du sætter en ære i få tingene gjort fejlfrit – og du nyder at have travlt. Det er en forudsætning, at du er struktureret, ambitiøs med dit arbejde og kan lide at arbejde selvstændigt. 

Du taler og skriver dansk og engelsk. Tysk vil være en fordel. Du kan arbejde med office-pakken og ERP-systemer.

Hvis du vil vide mere, så ring til Hans Andersen på 31 444 777.

Samtaler vil blive afholdt løbende, indtil den rette kandidat er fundet.

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere