09.02.2022 | EL | Virksomhedsdrift
Vi søger en ny økonomiansvarlig
Indhold fra partner Hvad er dette?
Vores økonomiansvarlige medarbejder, Jette Skjold, går efter mange års ansættelse snart på velfortjent pension – er det dig, der skal overtage stolen og en central rolle i vores virksomhed?
Her får du et job med hovedvægten på økonomi og med masser af ansvar, medbestemmelse, kundekontakt og ikke mindst et sundt og godt arbejdsmiljø.
Du får fast plads i vores hyggelige sekretariat
Vi er autoriseret arbejdsmiljørådgiver. Med en medarbejderstab, der primært består af konsulenter med hver deres speciale inden for arbejdsmiljø, hjælper vi danske virksomheder rundt i landet til at opnå bedre trivsel og større sikkerhed. En del af vores konsulenter har arbejdsplads fra vores kontor i Odense – øvrige konsulenter arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland.
Fra sekretariatet i Odense bliver du en del af den lille faste base, der består af dig og din kollega i økonomiafdelingen, en marketingmedarbejder og direktøren.
Vores omgangstone er fri, omgængelig og uformel, hvor vi sætter frihed under ansvar, gensidig tillid og anerkendelse i højsædet.
Skab dine egne arbejdsgange
Som økonomiansvarlig har du det overordnede ansvar for økonomi og bogholderi. Du varetager mange af opgaverne, men løser også en del sammen med din kollega i afdelingen. Som arvtager for en rutineret medarbejder på vej på pension fastsætter du fremtidens arbejdsgange inden for de fastsatte rammer.
”Rammerne for at skabe sin egen måde at varetage jobbet på er rigtig gode. Man vælger selv de arbejdsgange og rutiner, man finder bedst egnede til at løse opgaverne, og det gør det meget tilfredsstillende at være økonomiansvarlig,” siger nuværende økonomiansvarlig Jette Skjold.
Du får det overordnede ansvar for:
- finansbogholderi
- debitering, kreditering og afstemninger
- årsafslutninger
- udarbejdelse af budgetopfølgning
- løn- og ferieadministration
Udover kontakt til revisorer, kreditorer og debitorer, varetager du relationen med kunder, sælgere og andet personale, der henvender sig til sekretariatet. Du tager dig af forskelligartede sekretæropgaver og mødetilrettelæggelse for bestyrelsen og direktøren samt løbende praktiske opgaver.
Lyder ovenstående som noget for dig, så læs hele stillingsopslaget, og se hvordan du søger via linket her.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Branchen

Ændringer på løfteborde kan have konsekvenser for sikkerheden
Der er mange - især ergonomiske - fordele ved at anvende hydrauliske sakseløfteborde i produktionen. De reducerer bl.a. nedslidning og akutte sygemeldinger som følge af tunge løft. En væsentlig ting er dog vigtig for sikkerheden.
Indhold fra partner
Branchen

Skal du have den lovpligtige arbejdsmiljøuddannelse i år?
Og vil du have en uddannelse, der er praktisk orienteret med eksempler fra hverdagen i forskellige virksomheder? Så kan vi glæde dig med, at vi er færdige med at planlægge de arbejdsmiljøuddannelser, vi tilbyder i efteråret.
Indhold fra partner
Branchen

Lær at foretage de lovpligtige eftersyn selv, og spar penge
Anvender I tekniske hjælpemidler i jeres virksomhed, så kan vi glæde jer med, at vi nu har planlagt efterårets kurser, hvor I kan blive sagkyndige i lovpligtigt eftersyn af tekniske hjælpemidler.
Indhold fra partner
Byggeri

Nye regler for tagarbejde
Der er kommet nye regler om sikring mod nedstyrtning i bekendtgørelsen om bygge- og anlægsarbejde. Arbejdstilsynet har dermed også ændret i vejledningen om fald fra højden ved arbejde på tage.
Indhold fra partner
Arbejdsredskaber

Få hjælp til jeres kemiske risikovurdering (APV)
Alle virksomheder skal udarbejde en kemisk risikovurdering for de arbejdsprocesser, hvor der indgår eller udvikles farlig kemi. Se denne video, hvor René fortæller, hvordan I gør det nemt og overskueligt med det digitale system SOSWEB.
Indhold fra partner
Branchen

De 2 nye processer i kræftbekendtgørelsen
Læs her, hvad du skal være opmærksom på, og få gode råd til forholdsregler.
Indhold fra partner