Vi søger en ny økonomiansvarlig

Vores økonomiansvarlige medarbejder, Jette Skjold, går efter mange års ansættelse snart på velfortjent pension – er det dig, der skal overtage stolen og en central rolle i vores virksomhed?

Økonomiansvarlig, Jette Skjold.

Her får du et job med hovedvægten på økonomi og med masser af ansvar, medbestemmelse, kundekontakt og ikke mindst et sundt og godt arbejdsmiljø.


Du får fast plads i vores hyggelige sekretariat

Vi er autoriseret arbejdsmiljørådgiver. Med en medarbejderstab, der primært består af konsulenter med hver deres speciale inden for arbejdsmiljø, hjælper vi danske virksomheder rundt i landet til at opnå bedre trivsel og større sikkerhed. En del af vores konsulenter har arbejdsplads fra vores kontor i Odense – øvrige konsulenter arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland.

Fra sekretariatet i Odense bliver du en del af den lille faste base, der består af dig og din kollega i økonomiafdelingen, en marketingmedarbejder og direktøren.

Vores omgangstone er fri, omgængelig og uformel, hvor vi sætter frihed under ansvar, gensidig tillid og anerkendelse i højsædet.


Skab dine egne arbejdsgange

Som økonomiansvarlig har du det overordnede ansvar for økonomi og bogholderi. Du varetager mange af opgaverne, men løser også en del sammen med din kollega i afdelingen. Som arvtager for en rutineret medarbejder på vej på pension fastsætter du fremtidens arbejdsgange inden for de fastsatte rammer.

”Rammerne for at skabe sin egen måde at varetage jobbet på er rigtig gode. Man vælger selv de arbejdsgange og rutiner, man finder bedst egnede til at løse opgaverne, og det gør det meget tilfredsstillende at være økonomiansvarlig,” siger nuværende økonomiansvarlig Jette Skjold.

Du får det overordnede ansvar for:

  • finansbogholderi
  • debitering, kreditering og afstemninger
  • årsafslutninger
  • udarbejdelse af budgetopfølgning
  • løn- og ferieadministration

Udover kontakt til revisorer, kreditorer og debitorer, varetager du relationen med kunder, sælgere og andet personale, der henvender sig til sekretariatet. Du tager dig af forskelligartede sekretæropgaver og mødetilrettelæggelse for bestyrelsen og direktøren samt løbende praktiske opgaver.

Lyder ovenstående som noget for dig, så læs hele stillingsopslaget, og se hvordan du søger via linket her.
 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Mere fra...

26.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

Digitaliser arbejdsmiljøet, og spar tid

14.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

Nye overenskomst-regler for helbredskontrol ved natarbejde

12.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

NY hjemmeside er lanceret

05.03.2024Avidenz A/S

Sponseret

Arbejdstilsynet har afskaffet smiley-ordningen

01.12.2023Avidenz A/S

Sponseret

Velkommen til Mikkel, ny SOSWEB-konsulent hos Avidenz

20.11.2023Avidenz A/S

Sponseret

Er du klar til at spænde Avidenz-hjelmen som vores nye arbejdsmiljøkonsulent på Sjælland?