09.02.2022  |  EL  |  Virksomhedsdrift

Vi søger en ny økonomiansvarlig

Indhold fra partner Hvad er dette?

Vores økonomiansvarlige medarbejder, Jette Skjold, går efter mange års ansættelse snart på velfortjent pension – er det dig, der skal overtage stolen og en central rolle i vores virksomhed?

Her får du et job med hovedvægten på økonomi og med masser af ansvar, medbestemmelse, kundekontakt og ikke mindst et sundt og godt arbejdsmiljø.


Du får fast plads i vores hyggelige sekretariat

Vi er autoriseret arbejdsmiljørådgiver. Med en medarbejderstab, der primært består af konsulenter med hver deres speciale inden for arbejdsmiljø, hjælper vi danske virksomheder rundt i landet til at opnå bedre trivsel og større sikkerhed. En del af vores konsulenter har arbejdsplads fra vores kontor i Odense – øvrige konsulenter arbejder med udgangspunkt fra deres hjemmearbejdsplads i Jylland og på Sjælland.

Fra sekretariatet i Odense bliver du en del af den lille faste base, der består af dig og din kollega i økonomiafdelingen, en marketingmedarbejder og direktøren.

Vores omgangstone er fri, omgængelig og uformel, hvor vi sætter frihed under ansvar, gensidig tillid og anerkendelse i højsædet.


Skab dine egne arbejdsgange

Som økonomiansvarlig har du det overordnede ansvar for økonomi og bogholderi. Du varetager mange af opgaverne, men løser også en del sammen med din kollega i afdelingen. Som arvtager for en rutineret medarbejder på vej på pension fastsætter du fremtidens arbejdsgange inden for de fastsatte rammer.

”Rammerne for at skabe sin egen måde at varetage jobbet på er rigtig gode. Man vælger selv de arbejdsgange og rutiner, man finder bedst egnede til at løse opgaverne, og det gør det meget tilfredsstillende at være økonomiansvarlig,” siger nuværende økonomiansvarlig Jette Skjold.

Du får det overordnede ansvar for:

  • finansbogholderi
  • debitering, kreditering og afstemninger
  • årsafslutninger
  • udarbejdelse af budgetopfølgning
  • løn- og ferieadministration

Udover kontakt til revisorer, kreditorer og debitorer, varetager du relationen med kunder, sælgere og andet personale, der henvender sig til sekretariatet. Du tager dig af forskelligartede sekretæropgaver og mødetilrettelæggelse for bestyrelsen og direktøren samt løbende praktiske opgaver.

Lyder ovenstående som noget for dig, så læs hele stillingsopslaget, og se hvordan du søger via linket her.
 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Mere fra Avidenz A/S

Avidenz A/S

www.avidenz.dk

Avidenz er autoriseret arbejdsmiljørådgiver. Vi rådgiver og hjælper med professionelle løsninger inden for alle arbejdsmiljø- og miljø-områder.Det hele er baseret på de høje faglige kompetencer, som vores konsulenter har opbygget gennem mange års praktisk erfaring.Vi er en landsdækkende virksomhed. Vi har hovedkontor i Odense, men har konsulenter på arbejdspladser fordelt over hele landet…

Se virksomhedsprofil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere