VVS-mester: Redan Appen er et fantastisk værktøj

VVS installatører sparer tid med Danfoss Redans nye serviceværktøj i lommeformat. Hos Åbyhøj VVS udtaler vvs-mester Nielsen Thomassen, at hans folk i snit sparer mellem en halv og en hel time på at bestille eller servicere en Danfoss Redan fjernvarmeunit.

Redan Appen blev lanceret i juni og giver bl.a. installatørerne mulighed for at finde type, pris og installationsguide på sekunder. Dvs. at dette allerede kan finde sted i kundens bryggers, hvilket er en stor hjælp. Det er derudover muligt for installatørerne at registrerer fjernvarmeuniten i app’en, når de installerer den. Fordelen er at de fremover også har adgang til al historik om hver enkelte servicebesøg.

”I felten giver app’en lynhurtigt svar på spørgsmål, der før ofte krævede en tur tilbage til pc’en på kontoret eller et opkald til Danfoss Redan. Den er et fantastisk værktøj. Ingen konkurrenter inden for fjernvarmeunits tilbyder noget lignende. I er de første,” siger Niels Thomassen, indehaver af Åbyhøj VVS ved Århus.

Hos Redan er app’en et initiativ til fortsat at være ”nemme at handle med”. Der arbejdes i øjeblikket på flere værktøjer og fordele i app’en, hvor vi bl.a. i samarbejde med vvs-grossister vil tilbyde installatørerne en strømlinet arbejdsproces ved kommende servicebesøg hos kunden, der indebærer en log-funktion samt mulighed for at lave ordrer.

I øjeblikket er der ca. 200 af Danmarks godt 1500 installatører med fjernvarmeunits som arbejdsområde, der har downloadet app’en siden lanceringen. Hos Redan forventer vi kurven er stigende. Vi samarbejder med grossister over hele landet for at få appen markedsført til landets installatører. Kriteriet og målet for succes er at få alle med. I øjeblikket er der ca. 150 grossistmedarbejdere, der har downloadet app’en.

Yderligere kommentarer:
”Kravene til en fjernvarmeunit varier fra by til by. Med Redan App får jeg hurtigt svar på, hvilken type unit jeg skal vælge,” siger Niels Thomassen.

Tekniker Peter Dalgaard, Åbyhøj VVS, har downloadet Redan App og planlægger at bruge den i forbindelse med servicebesøg fremover. App’en kan nemlig lagre historik om de forskellige kunders varmeinstallationer og huske, hvad man som tekniker har lavet på sine servicebesøg.

Besøg os i hal A på stand 1518 og høre mere om vore nye værktøj.

Mere fra...

16.11.2023Danfoss Redan A/S

Sponseret

Besøg REDAN på stand 4643 på AJOUR den 23. og 24 november i Odense Congress Center

01.11.2023Danfoss Redan A/S

Sponseret

Tak for besøget på vores stand på Dansk Fjernvarmes Landsmøde 2023

02.06.2023Danfoss Redan A/S

Sponseret

VVS'23

11.04.2023Danfoss Redan A/S

Sponseret

Læs vores nyeste casestory, som omhandler vores samarbejde med Gentofte Gladsaxe Fjernvarme

20.03.2023Danfoss Redan A/S

Sponseret

Nem og hurtig installation og idriftsættelse via Redan ECL Tool app’en

24.01.2023Danfoss Redan A/S

Sponseret

Besøg Redans flotte shop-in-shop