VVS Mester sætter fokus på de dyre dråber
VVS Mester-konceptet markerer Vandets dag den 22. marts med kampagnen Dyre dråber, som sætter fokus på nye energibesparende løsninger, som over et par år, kan betale sig hjem i besparelser på vandregningen.
For en familie på to voksne og to børn kan vandslugende installationer nemt resultere i en årlig vandregning på den forkerte side af 10.000 kroner. Men med en ny kampagn med slogannet Dyre dråber søger VVS Mester-konceptet nu at sætte fokus på dyre vandregninger og på de mange nye energibesparende løsninger, som over et par år, kan betale sig hjem i besparelser på vandregningen.
Allerede tilbage i efteråret 2013 lancerede VVS Mester et gratis Mestertjek, og det har været en stor succes. Over 1200 kunder henvendte sig i løbet af de første par uger til de lokale VVS Mestre for at få tjekket deres vand-, varme- og ventilationsinstallationer. Og VVS Mester kan kun se flere fordele i at fortsætte med en kampagne som "Dyre dråber".
Læs også: Teknikken rykker ind på badeværelset
"Vi kan se, at vores mange forskelligartede aktiviteter bliver godt modtaget af vores medlemmer i VVS Mester konceptet. De oplever nemlig, at de forskellige initiativer understøtter deres forretning og hjælper dem til at blive mere synlige og salgsorienterede. Desuden kan de så koncentrere sig om det, de er gode til, nemlig at rådgive og servicere deres kunder inden for de mange nye vand- og energibesparende løsninger", siger Jimmi Berg, der er direktør for VVS hos Solar Danmark A/S.
VVS Mester er en landsdækkende sammenslutning af 70 autoriserede VVS installatører, som løbende bliver efteruddannet, så de er helt ajour med teknik, tendenser og lovgivning. Det er Solar, som står bag konceptet.