

Ajour System a/s
- info@ajoursystem.dk
- +45 70 20 04 09
- Sanderumvej 16B, 5250 Odense SV
Branche/Sektor:
IT
Om
BYGGE- OG EJENDOMSBRANCHENS DIGITALE VÆRKTØJSKASSE
- en samlet løsning fra projektering til drift
Ajour System A/S tilbyder effektive og brugervenlige digitale værktøjer som ved hjælp af fotodokumentation skaber overblik, sparer tid og højner kvaliteten af registreringsarbejdet i forbindelse med projekt- og kvalitetsstyring samt drift og vedligeholde…
Læs mereOm
BYGGE- OG EJENDOMSBRANCHENS DIGITALE VÆRKTØJSKASSE
- en samlet løsning fra projektering til drift
Ajour System A/S tilbyder effektive og brugervenlige digitale værktøjer som ved hjælp af fotodokumentation skaber overblik, sparer tid og højner kvaliteten af registreringsarbejdet i forbindelse med projekt- og kvalitetsstyring samt drift og vedligeholdelse.
Vi tilbyder én samlet løsning til alle faser i byggeriet, der indeholder projektweb, udbudsportal, byggestyring og tilsyn, kvalitetssikring og bygningsdelskort til drift og vedligehold.
Vi er en dansk ejet virksomhed med egne systemudviklere, support team og konsulenter.
UDVIKLET AF FAGFOLK TIL FAGFOLK
Vi er selv fra bygge- og ejendomsbranchen og forstår udfordringerne. Derfor har vi skabt brugervenlige værktøjer, der gør dit arbejde nemmere, så du kan fokusere på dét, der giver værdi.
Vi samarbejder med vores brugere om at udvikle og forbedre Ajour platformen løbende, hvilket sikrer nyskabende, brugervenlige og velafprøvede produkter.
MAKE IT SIMPLE
Vi arbejder ud fra mantraet om, at det skal være nemt men effektivt.
VORES VÆRKTØJSKASSE INDEHOLDER
- AjourBox - Projektweb til dokumenthåndtering med revisions- og versionsstyring
- AjourUdbud - Oprettelse og styring af digitale udbud og afholdelse af licitation
- AjourBIM - AjourObjects, AjourQTO og OpenBIM viewer
- AjourInspect - Byggestyring og fagtilsyn med opfølgning og dokumentation
- AjourKS - Mobilt kvalitetssikring med fotodokumentation
- AjourFM - Planlægning og styring af drift og vedligeholdelse