Boost! – nyt magasin til belysningsfolk

Signify og Lemvigh-Müller udgiver nu et magasin, som giver el-installatører og elektrikere tips til Philips LED-løsninger, der både gavner kunderne og booster forretningen.

Den kendte belysningsvirksomhed Signify, tidligere Philips Lighting, og Danmarks største stål- og teknikgrossist Lemvigh-Müller er gået sammen om at inspirere installatører til at vælge de rigtige LED-løsninger, som gavner kunderne og deres forretning bedst muligt.

Det har resulteret i Boost! – et online og trykt magasin, der handler om alle fordelene ved at skifte fra konventionelle belysningsløsninger til LED.

"Vi udvikler hele tiden vores sortiment, så der er noget, der passer til ethvert miljø. Vi ved, hvor vigtigt det er at have den rigtige belysning, og med vores nye intelligente løsninger, som fx Interact Pro, er vi klar til at tage belysning og installation til et helt nyt niveau. Det fokuserer vi bl.a. på i Boost!", siger salgschef Claus Sabinsky fra Signify.

Et lysende samarbejde

Alle produkterne i det nye magasin kan købes hos Lemvigh-Müller, og de to kender hinanden rigtig godt.

"Vi har haft et tæt, strategisk samarbejde med Signify i mange år efterhånden, og vi har en stor respekt og tillid til hinandens ekspertise", siger salgschef hos Lemvigh-Müller, Henrik Hauschildt, og tilføjer:

"Der sker rigtig meget på belysningsmarkedet lige nu, og Signify er med helt fremme. Deres løsninger er meget innovative, især når det kommer til nye intelligente, trådløse lysstyringssystemer, og produkterne er effektive både i forhold til levetid og ydeevne".

Det kræver energi at øge forretningen

Boost! taler om mere end produkter – magasinet blander faglige og lidt mere ’skæve’ artikler, som får smilet frem – der er bl.a. en playliste, der virkelig ’sætter strøm’ til arbejdsdagen. For det at booste forretningen handler om meget mere end at sælge varer.

"Mennesker vil tale med mennesker. Ude hos kunden handler det jo om at skabe værdi – han skal føle sig godt hjulpet. Derfor er det vigtigt med et godt humør, for det skaber energi – og det er Boost!-magasinet med til at give", siger Henrik Hauschildt, som har en favoritartikel, der dog er en faglig en af slagsen:

"Oversigten over LED-løsninger, som fortæller dig, hvilken type, du skal bruge alt efter applikation er super! Farverig, overskuelig, sjov – ja, nærmest ligesom et krydsord".

Magasinet kommer på gaden 1. oktober og kan downloades gratis på Lemvigh-Müllers hjemmeside – og det fysiske blad kan hentes i en af Lemvigh-Müllers 23 håndværkerbutikker.

Du finder din nærmeste Lemvigh-Müller-butik her.

Mere fra...

01.11.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Lemvigh-Müller bruger AI som fremtidens værktøj til en smartere arbejdsdag

10.04.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Lemvigh-Müller skærer ned på emballagen sammen med producent og installatør

01.03.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

VAERK – konkurrencedygtig belysning til dine krævende opgaver og projekter

28.02.2024Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Lemvigh-Müller flytter ESG fra tanke til handling

26.10.2023Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Monteringsvenligt og alsidigt brandmateriel beskytter Danmarks største parkeringshus

28.03.2023Lemvigh-Müller A/S

Sponseret

Værktøjsvogne med system effektiviserede indkøb og gav bedre trivsel hos travle maskinbyggere