Brødrene Dahl vil holde døgnåbent i hele kæden
Brødrene Dahl udvider med en døgnservice, der omfatter hele kæden. Butikkerne får en vagttelefon, så fagfolk kan få adgang til lagervarer uden for normal åbningstid.
Grossistvirksomheden Brødrene Dahl udvider med BD Døgnservice, der gør det muligt for installatører at komme i kontakt med kæden døgnet rundt. Hvis en kunde har akut brug for en service, til f.eks. et sprunget vandrør, er det nu også muligt at skaffe lagervarer i aften- og nattetimerne.
Butikkerne forsynes med en telefon, som installatørerne skal ringe til for at åbne butikken, hvormed de kan hente materiale i den lokale butik eller få det leveret. Brødrene Dahl oplyser, at alle lagervarer vil være tilgængelige og kan ses på kædens hjemmeside eller app.
Inspiration fra Brøndby
Grossistens butik i Brøndby har de seneste to år haft åbent 24/7 med undtagelse af perioden fra lørdag kl. 12 til mandag morgen kl. 5, hvor butikken har betjent kunderne via vagttelefonen. Brødrene Dahl har haft positiv erfaring med denne fremgangsmåde, og det er derfor, man nu udvider med døgnservice i hele kæden:
”I Storkøbenhavn oplever vi, at indkøbsmønstrene ændrer sig. Flere og flere håndværkere arbejder uden for normal arbejdstid og er glade for at kunne køre forbi vores butik i Brøndby og hente materialer til næste dag”, siger Jesper Lynge, salgsdirektør i Brødrene Dahl, og fortsætter:
Læs også: Brødrene Dahl vil holde døgnåbent
”Denne type efterspørgsel oplever vi endnu ikke andre steder i landet, men der er bestemt et behov for at kunne håndtere akutte situationer på alle tider af døgnet. Derfor lancerer vi den nye service, som kan bruges af vores kunder overalt”.
BD Døgnservice koster 1.500 kroner at benytte.
- SN