En stærkere virksomhedsprofil
På Damixas stand kan den besøgende finde hele sortimentet til køkken og bad, og til både nybyggeri og renovering.
Damixas stand på VVS 09 kommer ikke til at afspejle krise og dårlige konjunkturer. Vi viser det hele, også selvom nybyggeriet er gået helt i stå, siger Damixas salgschef Ove Nielsen. Af samme årsag lægger virksomheden i sin kommunikation vægten på renovering.
Gennem vores markedsføring ved deltagelse i messen og i vores annoncer er vores mål at vise en stærkere virksomhedsprofil, siger han. Heller ikke på andre måder har Damixa ladet sig påvirke.
Forsøger at bevare optimismen
Vi har traditionelt været meget stærke på levering af armaturer til nybyggeri, så selvfølgelig har vi mærket, at der stort set ikke er nogen aktivitet, men vi vil gerne bevare optimismen, siger han og understreger, at det også gælder i kommunikationen til de vvs-installatører, ingeniører og andre, som Damixa forventer at møde på messen.