Kampagne sætter spot på brusebadets velværeeffekt
Med kampagnen #AllMyFeels sætter hansgrohe fokus på alle de følelser, som vi forbinder med brusebadet.
Mange forbinder brusebadet med en behagelig og frisk start på dagen. For andre er brusebadet det perfekte sted til at synge med på yndlingssangene og slippe følelserne løs.
Kampagnen #AllMyFeels fra hansgrohe inspirerer til mere selvforkælelse og velvære i brusebadet, hvor du kan være helt dig selv.
Højt humør under bruseren
Den internationale kampagne bruger følelsesmæssige billeder til at vise, hvordan stråletyperne fra hansgrohe kan hjælpe med at forbedre humøret og give ny energi.
"Bruseren er det perfekte sted til at reflektere og genoplade batterierne. Uanset om du søvnigt bevæger dig fra sengen og hen på badeværelset om morgenen, om du kommer træt hjem efter en lang dag, eller din krop ikke føles helt i top en dag”, forklarer Marc André Palm, Head of Global Brand Marketing hos hansgrohe.
Kampagnen kører i 42 lande og omfatter ikke kun den inspirerende video og de emotionelle billeder, men sætter også fokus på udvalgte brusere på hansgrohes hjemmesider.
-CH