Næste års Light + Building messe bliver både fysisk og digital
Messe Frankfurt vil bygge bro mellem to verdener. Derfor bliver Light + Building messen nu både tilgængelig fysisk og digitalt.
Nu er der glædelige nyheder til de messeinteresserede. Fra den 13. til 18. marts næste år kan man igen opleve de seneste udviklinger inden for lys- og byggeri på Light + Building messen i Frankfurt.
Samtidig vil man den efterfølgende uge kunne genbesøge messen digitalt, med mulighed for networking og opdagelse af produkter gennem AI-teknologi.
“Vi forsøger at bygge en bro mellem den fysiske og digitale verden. Personlige møder er en vigtig del af vores branches forretning og vil på den kommende messe, blive ved med at være det. Ikke desto mindre skal alle have muligheden for at opleve de seneste produkter på markedet, og her bliver det digitale aspekt en essentiel del af flere internationale messer”, siger Iris Jeglitza-Moshage, Senior Vice President ved Technology Shows hos Messe Frankfurt.
Med den digitale udvidelse håber messearrangøren at nå endnu længere ud til både udstillere og besøgende på det internationale plan.
”Gennem onlinedeltagelse tilbyder vi vores udstillere en høj grad af fleksibilitet. Således kan hver enkelt beslutte, hvornår og hvor de vil kommunikere med kunder. Det kan være på messecentret i Frankfurt eller, hvis teamstrukturen tillader det, kan personalet besvare henvendelser fra hovedkontoret eller endda hjemmefra”, siger Johannes Möller, der er Brand Management Director ved Light + Building.
- HCL