11.03.2014

Unidrain bruger medarbejderne i markedsføringen

I en ny annoncekampagne sætter Unidrain ansigt på medarbejderne, som fortæller om deres passion for virksomheden.

”Unidrain i blodet” er navnet på en ny annoncekampagne fra Unidrain, hvor virksomhedens medarbejdere, som er afbilledet i fuld figur, fortæller om deres passion for virksomheden og produkterne. Og det er tilsyneladende ikke den gode kaffe og kantineordningen, der motiverer medarbejderne.

Læs også: Stilrene og intelligente brusevægge

”At arbejde med Unidrain er en livsstil, man lever og ånder for produktet og brandets sjæl…”, lyder det blandt andet fra Unidrains administrerende direktør Peter Secher i en af annoncerne.

Læs også: Afløbsproducent udvider sortimentet

Målet med kampagnen er blandt andet at hylde medarbejderne, der er årsagen til Unidrains succes, og være i øjenhøjde med kunderne. Det fortæller marketingchef Thomas Skov Simonsen.

I øjenhøjde
”Helt fra starten har det været vores mål at fastholde en dialog med de danske installatører. En forretning, der ikke er i øjenhøjde med målgruppen, får efter min mening svært ved at levere det, som markedet efterspørger. Det handler om at tale sammen, menneske til menneske. Og netop fordi det er mennesket bag Unidrain, der skaber vores virksomhed, er det dem, vi skubber i front nu. Så vores nye kommunikation sætter ansigt på Unidrains DNA og viser menneskerne bag vores brand, fortæller Thomas Skov Simonsen.

Kampagnen ”Unidrain i blodet” blev lanceret i forbindelse med BYGGERI’14.

-LA

Mere fra Lasse

Lasse Andersen

  • Horisont Gruppen a/s
Se profil  

  installator.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere