Vil du vide, hvordan du kan effektivisere driften af din virksomhed? Så se med her
Skab overblik, udnyt ressourcer, spar tid og tjen penge - med Minuba!
Få styr på sagerne med Minuba
Med det online ordre- og sagsstyringssystem Minuba får du styr på alt lige fra sager, timer, fakturering, planlægning og kvalitetssikring.
- Planlæg dine fremtidige projekter og afgiv tilbud
- Opret ordrer - mens du har kunden i røret
- Registrer timer og materialer - mens du er ude i marken
- Find materialer fra over 60 grossister og tilføj dem til sagen - mens du er ude hos kunden
- Udfyld kvalitetssikringsdokumenter - mens du er på adressen
- Fotodokumenter og tilføj dine noter til din sag
- Send fakturaen afsted til kunden og videre til dit foretrukne økonomisystem
- Se din virksomheds samlede omsætning mv.
”Med Minuba er det nemt og hurtigt for medarbejderne at registrere timer. Vi har fået et meget større overblik og overskud efter at vi har implementeret Minuba i driften af vores virksomhed. Jeg kan særligt godt lide Minubas ledelsesmæssige værktøj, som hjælper mig med at få overblik over driften af virksomheden. Med Minuba kan jeg se om der kommer penge i kassen eller ej” Brian Tarp, Axel Sørensen EL, VVS og Ventilation.
Fordele ved at bruge Minuba
Altid styr på dine sager
Med Minuba får du det fulde overblik over dine sager og din økonomi, så du ved, hvordan du bedst fokuserer din tid. Du får mulighed for at oprette tilbud og ordrer - allerede mens du har kunden i røret.
Undgå at miste dokumentation
Med Minuba kan du sikre, at din dokumentation altid er i orden og tilgængelig online. Tilføj nemt billeder og noter til dine sager.
Spar tid
Med Minuba skal du ikke længere finde papirer frem og lave opkald, for at planlægge dine sager. Med et hurtigt klik kan du nemt fordele opgaverne, og spare tid.
Øg din likviditet
Når du bruger Minuba, bliver faktureringen enkel. Takket være nem og hurtig fakturering, sparer du kreditdage og din likviditet øges. Pengene kommer hurtigere i kassen, så du kan fokusere på din forretning.
Funktioner i Minuba
Adgang på farten
Med Minubas app har dine montører adgang til arbejdssedler, både på Android og iOS. Registrér timer, materialer og upload fotos samt kvalitetssikring direkte mens du er i marken. Så er al information samlet ét sted.
Håndter tilbud på farten
Med Minuba opretter du med få klik tilbud og ordrer – mens du har kunden i røret. Du slipper for papirbunkerne og sparer tid. Planlæg ordrer så dine montører får dem direkte på deres app. Du kan følge dækningsgraden imens arbejdet udføres.
Hurtig fakturering
Fakturaen skrives, mens arbejdet udføres så du kan sende din faktura så snart arbejdet er udført. Få betalingen via Mobilepay eller send fakturaen via e-mail og videre til bogføring med et enkelt klik – nemmere bliver det ikke!
Ledelsesoverblik
Tag temperaturen på din virksomhed, så du ved, hvordan du bedst fokuserer din tid. Du ser let, hvor mange penge du har, hvor meget du har faktureret for, og om din virksomhed er på rette spor. Så kan du fokusere på de opgaver, som du tjener flest penge på!
Hvad koster Minuba?
For kr. 249,00 kr. per måned kan du drive din virksomhed professionelt.
Som et engangsbeløb betaler du kr. 4.995,00 kr. for at komme i gang.
Du betaler minimum for 6 måneder. Stopper en medarbejder i perioden er der ingen grund til panik – vi overfører det resterende beløb til dine andre brugere. Med andre ord mister du aldrig penge hos Minuba.
Hvad omfatter prisen?
ALT! Du får brugen af Minuba sammen med support, app, opdateringer og nyudviklede features. Kort sagt – ALT!
Minuba laver professionel sagsstyring til den professionelle håndværker. Med online sagsstyring fra Minuba, får du mere overskud - både i hverdagen, og på bundlinjen! Prøv Minuba gratis i 30 dage her.