VVS-grossist vil møde sine kunder digitalt
Brødrene Dahl, der de seneste år har arbejdet på at digitalisere forretningen, opretter nu lokale Facebooksider for at komme endnu tættere på kunderne.
Fra den første dag i det nye år har installatører landet over haft mulighed for at kunne læse om lokale nyheder, opsøge information og finde tilbud gennem 53 individuelle Facebooksider, som Brødrene Dahl har oprettet til deres landsdækkende forretninger.
For at kunne være fuldt tilgængelige for kunderne og følge med tidens tendenser, ser VVS-grossisten Facebooksidernes oprettelse som en naturlig ting at bruge ressourcer på.
”Gennem de mange år har Brødrene Dahl været gennem en digital udvikling, der nu betyder, at vi er klar til at tage endnu et skridt mod at være dér, hvor vores kunder er. Vi ved, at Facebook bliver flittigt brugt, når installatørerne vil i dialog eller skal finde nyheder og informationer om arrangementer og tendenser på markedet”, siger Sinne Kold, der er marketingchef hos Brødrene Dahl.
Læs også: Digitalisering giver millionoverskud hos Nordelektro
Gennem Facebooksiderne ønsker den 150 år gamle virksomhed at kunne tilbyde ekstra service, skabe en synergi mellem deres fysiske og digitale tilstedeværelse, samt at være mere effektive i udsendelse af skræddersyede nyheder i branchen.
”Selvom Danmark er et lille land, så er der stor forskel på, hvad der hitter i branchen eller er nødvendigt for installationer og byggeri landet over. Vi vil være lige så nærværende på sociale medier, som vi er i de fysiske forretninger, uanset om det handler om de nyeste vareindkøb, gode klimaråd, invitationer til inspirationsaftener eller at der er kaffe på kanden fra morgenstunden”, siger Sinne Kold.
- HL