1400 danske installatører besøgte Solars kæmpebus
Solar har nu været en måned undervejs med med Blue Energy on Tour, hvor de i løbet af et halvt år skal besøge 100 Nordeuropæiske byer.
Solar kører for øjeblikket Nordeuropa tyndt med sin kampagne, Blue Energy On Tour. En stor bus, som i løbet af et halvt år skal cirka 100 destinationer i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Holland besøges. Indtil nu har bussen kun kørt i Danmark, er nu kørt ind i Sverige.
Blue Energy on Tour er en del af en større integreret kampagne, hvor Solar igennem et medlemsprogram og en Challenge APP vil vise installatørerne, hvordan Blue Energy og energieffektivitet er nøglen til succes i installationsbranchen.
Med Blue Energy on tour viser Solar helt konkret, hvordan fremtidens installatør kan udnytte forretningspotentialet i energieffektive installationer.
Blue Energy on Tour indeholder to områder - et Solar/Blue Energy område, der forklarer om Blue Energy. I dette område kan installatørerne lære om Blue Energy og prøve en masse spændende Blue Energy redskaber.
Det andet område er produkt- og løsningsområdet, hvor installatørerne kan lære om de forskellige applikationsområder under energieffektivitet, og hvordan de kan vækste inden for de forskellige områder.
Yderligere indeholder trucken et såkaldt Multi-touch bord, hvor man på en sjov og interaktiv måde kan lære om mulighederne indenfor energieffektivitet.
Udstillingstekniker og chauffør Matt Morten Krisitian Jensen bliver mødt af mange reaktioner på sin vej – blandt andet at flere synes den minder om Rejseholdets bus. Han kan dog også fortælle, at den bliver cirka ni bred, når den slås ud, 16,5 m lang og 5,5 m. høj.
Ifølge Solar Danmarks Marketingchef, Morten Borup, har installatørerne taget rigtig godt imod Blue Energy On Tour. I alt har 1400 besøgt trucken i Danmark.
-KPE